فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیج وابستگی اش به ولایت یک کار همیشگی است

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه کشور ما با وجود تفکر بسیجی در آسایش کامل است افزود: بسیج وابستگی اش به ولایت یک کار همیشگی است.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۵۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد ضمن تسلیت بمناسبت در پیش بودن اربعین سالار و سرور شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: اربعین حسینی نمایش قدرت اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل اسلام سکولار است.

وی تصریح کرد: هفته بسیج را تا انقلاب حضرت مهدی ادامه خواهیم داد و این نهضت ادامه پیدا خواهد کرد و عنوان هفته بسیج امسال نیز «بسیج؛ انقلابی و خدمت گزار» نام گذاری شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جمله امام خمینی (ره) که فرمودند « بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است و تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی گرفته‌اند» گفت: اگر در کشوری نوای بسیج طنین انداز شود چشم طمع خواران از آن کشور دور خواهد شد.

بسیج وابستگی اش به ولایت یک کار همیشگی است

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه کشور ما با وجود تفکر بسیجی در آسایش کامل است افزود: بسیج وابستگی اش به ولایت یک کار همیشگی است.

وی در ادامه برنامه های محوری هفته بسیج را اعلام کرد و افزود: 30 آبان تا 6آذر هفته بسیج نامگذاری شده است و برنامه های متنوعی در این ایام در سراسر استان به اجرا در خواهد آمد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بر لزوم حضور پررنگ مسئولان شهرستان در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: حضور پررنگ مردم و بسیجیان در برنامه های هفته دفاع مقدس می تواند در ترویج فرهنگ مقاومت و ایثارگری در جامعه نقش موثری داشته باشد.

بهره برداری از 130 واحد مسکن محرومین در هفته بسیج در گیلان

سردار عبدالله پور، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان، برگزاری راهپیمایی و تجمع بزرگ اربعین حسینی، گلباران مزار شهدا، اهدای 130 واحد مسکن مددجویی به نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد، حضور راهیان نور دانش‌آموزی، نمایشگاه عکس بسیج، کارگاه آموزشی، فراخوان بهترین خاطره را از دوران دفاع مقدس از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

وی برگزاری یک‌روزه اردوی اقتصاد مقاومتی اصحاب رسانه، برگزاری نشست های بصیرتی با عنوان انقلابی گری در دانشگاه ها، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، همایش گفتمان اقتصاد مقاومتی و انقلابی گری، رونمایی از مستند راهیان نور دانش آموزی، اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم، جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی، نشست هم اندیشی مدیران رسانه ای با رویکرد بسیج در عرصه جنگ نرم، مشارکت در طرح واکسیناسیون سراسری دام و طیور و ... را از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان دانست.

ارسال نظرات