فرماندار خلخال:

برپایی و اقامه نماز تکلیف ادارات است

برپایی و اقامه نماز تکلیف ادارات است و باید نماز اول وقت در ادارات اقامه شود و فرهنگ مسلمانی با اشاعه نماز قوت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۷۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال،فریدون بابایی در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال که با هدف تشریح برنامه‌های هفته تشکیل بسیج در فرمانداری خلخال تشکیل شد بر برپایی و اقامه نماز در ادارات به عنوان یک تکلیف برای مدیران و زیرمجموعه آن اداره تاکید کرد و آن را وظیفه شرعی دانست.

بابایی ضمن اشاره به نظم در حضور در جلسات و اینکه با مدیران و مجموعه‌ای که نظم برای خدمت رسانی به مردم را نداشته باشد برخورد خواهد شد خبر داد و افزود: دستگاه‌ها در مراجعات مردم خدمت رسانی خوب را ارائه دهند و ما اگر مراجعین یک دستگاه را بیشتر در فرمانداری شهرستان مشاهده کنیم معلوم است که آن دستگاه جوابگو نیست و خدمات خوبی به مردم نداده است و تذکر خواهیم داد و مدیر آن مجموعه باید پاسخگو باشدو

بابایی ضمن اشاره به اینکه ارزیابی‌های مسئولین ادارات و دستگاه‌ها با نظارت سیستمی و بازدید سرزده و سایر شاخص‌ها انجام خواهد شد گفت: ما بازدید های سرزده را در ادارات شهرستان ساماندهی و آغاز و انجام خواهیم داد.

بابایی گفت: قرار نیست که کار غیر قانونی برای کسی یا فردی یا ارباب رجوعی انجام شود همانطور که بتواند مدیر یک قانون را خوب برای ارباب رجوع تشریح کند وی با خیالی آسود و خشنود و راضی از اداره خواهد رفت و کارش انجام خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال افزود: قرار نیست که در جلسات مسئولین دعوت شوند و تنها مستمع باشند بلکه ما بیشتر دوست داریم از نظرات ارزشمند و دیدگاه‌ها و انتقادات با خبر و در جهت خدمت رسانی به مردم تسریع و آن نظرات را به کار در جهت رفع مشکلات شهرستان به کار گیریم.

فرماندار خلخال  با تبریک هفته بسیج و اینکه اعتقاد وایمان جنگ را اداره کرد و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس و گذشت 37 سال از جنگ ما هنوز در مقابل دشمن ایستادگی کردیم گفت: بسیج یکی از آثار و برکات کشور است که با هدایت امام (ره) نقش خود را ایفا کرد و اکنون در سوریه و عراق این تجربه تشکیل این نیروی مردمی موجبات پیروزی در عرصه های مختلف را به دنبال داشته است.

بابایی ضمن اشاره به اینکه دشمن به دنبال رواج جنگ مذهبی واختلاف افکنی در کشور ماست گفت: دشمن می کوشد با برخورد فیزیکی با ایران در قالب جنگ عقیدتی به اهداف خود دست یابد که باید ایستادگی محور حرکت باشد.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال محور اصلی تفکرات دشمن را مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و گفت: در وضعیت فعلی گروه‌های تکفیری غرق در جنایت هستند نه قاتل و نه مقتول مشخص نیست سر مسلمان را با الله اکبر می برند فتنه فتنه خیلی بزرگی است و تشخیص سخت است و به این سادگی قابل جمع آوری و محدود کردن نیست وباید با هوشیاری بالا بردن روحیه ایثارگری دشمن را عقب راند.

وی بر حضور کلیه ادارات وآزاد سازی نیروها برای حضور در برنامه هفته بسیج تاکید و گفت: در بحث مدافعین حرم باید تلاش کنیم تا فرهنگ حمایت مدافعان حرم را در جامعه نهادینه شود و کمک‌های مردمی را تقویت کنیم.

فرماندار خلخال با تقدیر از فرماندهی سپاه ناحیه خلخال درانجام عملکرد شایسته این ارگان گفت: در هفته بسیج با حضور پررنگ این هفته را گرامی خواهیم داشت و آنطور که فرمانده سپاه گفتند عملکرد ادارات مطلوب در همراهی با سپاه مطلوب باید و باید هم اینطور باشد.


ارسال نظرات