رییس کانون کارآفرینان استان زنجان:

جنگ امروز جنگ بیکاری است

زمانی مردم برای نجات این مملکت از جان گذشتگی کردند، اما جنگ امروز جنگ بیکاری است.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۱۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس کانون کارآفرینان استان زنجان در نشست خبری به مناسبت هفته کارآفرینی با تاکید بر آغاز ترویج فرهنگ کارآفرینی از مدارس گفت: برگزاری تورهای دانش‌آموزی بازدید از مراکز کارآفرینی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کارآفرینی است.

صمد یوسفی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های استان زنجان در بخش‌های مختلف افزود: در مجموع ما مردم ثروتمندی هستیم، اما قادر نیستیم که آن را در به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری بسیاری از شهروندان در بخش مسکن اظهار داشت: در بخش صنعت 5 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان انجام شده است.

رییس کانون کارآفرینان برتر استان زنجان با بیان اینکه هدایت سرمایه‌های مردمی به سمت اشتغالزایی موجب کاهش بیکاری و حل مشکلات در این بخش خواهد شد، اضافه کرد: در حال حاضر یکی از بزرگترین مشکلات موجود در کشور بیکاری است که برای حل آن باید تلاش لازم صورت گیرد.

یوسفی با اشاره به اینکه جنگ امروزی در کشور مبارزه با بیکاری است، گفت: زمانی مردم برای نجات این مملکت از جان گذشتگی کردند، اما جنگ امروز جنگ بیکاری است.

مدیر مسؤول کانون کارآفرینان برتر استان زنجان با تاکید بر اینکه فعالیت و همکاری همگان در حل معضل بیکاری مفید و موثر خواهد بود، افزود: در این راستا باید با هم‌افزایی بیشتر اقدامات مربوط را انجام داد.

وی در ادامه به ترویج امر کارآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: برای اینکار باید اقدامات آموزشی را از مدارس و از بین دانش‌آموزان آغاز کرد.

یوسفی با اشاره به اینکه برگزاری تورهای آموزشی بازدید از مراکز مختلف نقش بسزایی در آگاه‌سازی دانش‌آموزان خواهد داشت، تصریح کرد: در این بازدیدها دانش‌آموزان می‌توانند از مراکز کارآفرینی بازدید و با روش‌های مختلف کارآفرینی آشنا شوند.

رییس کانون کارآفرینان برتر استان زنجان با اشاره به اینکه حضور کارآفرینان در بین دانش‌آموزان و ارائه راهکار در این بخش نیز تاثیر بسزایی در آموزش آنها دارد، اضافه کرد: در همین راستا تلاش شده است که در هفته کارآفرینی نشست صمیمی کارآفرینان با دانشجویان و دانشآموزان برگزار شود.

ارسال نظرات