بالغ بر 100 نفردر قالب طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

100 نفر از مشگین شهر در قالب طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند

بالغ بر 100 نفر از مردم شهرستان مشگین‌شهر که تاکنون به جوار مرقد مطهر امام رضا (ع) مشرف نشده بودند در قالب طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۴۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر در حاشیه مراسم اعزام کاروان مشهد مقدس گفت: در سال جاری طبق برنامه ابلاغی کاروانی متشکل از خانواد‌هایی که تاکنون به مرقد مطهر امام رضا (ع) مشرف نشده بودند تشکیل و در قالب طرح مهر درخشان رضوی حت عنوان زائر بار اولی به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

وی افزود: در این کاروان بالغ بر 100 نفر خانم و آقا در قالب خانواده دو نفره از زائران بار اولی حضور یافته‌اند که به مدت یک هفته به حرم امام رضا (ع) اعزام می‌شوند.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه افرادی به علت ضعف مالی امکان سفر به مشهد مقدس نداشتند در قالب این طرح زمینه حضور آنان فراهم شده است و از نقاط مختلف شهرستان 50 خانواده دو نفره برای این سفر انتخاب شده است.

 

پورمند گفت: در این طرح آستان قدس رضوی بحث اسکان، تغذیه و هزینه خوراک این مسافران را متقبل می‌شود و این عزیزان در طول اسکان در مشهد مقدس مهمان حضرت ثامن‌الحجج(ع)هستند اما بحث حمل و نقل، انتقال و ساماندهی آنان با سپاه شهرستان اعزامی است.

 

وی در پایان خاطر نشان شد: امیدواریم در سال‌های آتی با اجرای مداوم این طرح روزی فرا رسد تا تمام مردم این شهرستان که تاکنون به علت بضاعت مالی از زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) محروم شده بودند حتی برای یک بار هم که شده در جوار مرقد مطهر امام رضا (ع) حضور داشته باشند.


ارسال نظرات