برگزاری کارگاه تایید محتوا در ناحیه امیرالمومنین (ع)

کارگاه تایید محتوا باحضور فرماندهان و مسئولین تأیید محتوا و مدیران فرهنگی در آمفی تئاتر ناحیه مقاومت امیرالمومنین(ع) برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۵۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ کارگاه تایید محتوا با حضور فرماندهان و مسئولین فرهنگی و تأیید محتوا حوزه هاو پایگاه ها ی مقاومت بسیج ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) و سخنرانی اساتید دانشگاه و کارشناسان فرهنگی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی ابتدا دکترامیری استاددانشگاه امام حسین (ع) با موضوع جنگ نرم و فعالیت های فرهنگی سخنرانی کرد.

وی در بخشی از سخنانش کار فرهنگی را از اقتصاد مهمتر دانست و گفت: مبنای کار ما فرهنگ ماست و اقتصادهم باید مبتنی بر فرهنگ باشد، تا ابزاری برای پیشرفت اسلام باشد.

دکترامیری افزود: فرهنگ یعنی باورهای مردم، ایمان مردم، عادات مردم و آن چیزهایی که مردم با آن ها سر و کار دائمی دارند.

وی خاطرنشان کرد :مسئولان فرهنگی باید مراقب رخنه فرهنگی باشند، رخنه ی فرهنگی بسیارخطرناک است بایدحساس باشیم . هدف دشمنان درزمینه ی فرهنگ ایمان مردم و باورهای مردم است .

سردارسادات حسینی معاون فرهنگی سپاه تهران بزرگ نیز در این برنامه با موضع جهاد فرهنگی سخنارنی و کرد و اظهار داشت: صحبت از یک عرصه جهادی است و جهادی که کشته شدن درآن شهادت است ومایه بسی افتخاراست .

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند : درعرصه فرهنگی بنده به معنای واقعی کلمه احساس نگرانی می کنم و به حقیقت دغدغه دارم . این دغدغه چنان است که آدمی به خاطر آن گاهی ممکن است نصف شب هم ازخواب بیدارشود و به درگاه پروردگار تضرع کند.

در پایان این کارگاه آموزشی از فعالان نمونه فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار