نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل در مرز مهران:

درس اربعین حسینی نهراسیدن از دشمنان است+تصاویر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع ) گفت:پیام اربعین این است که مامرعوب دشمن نیستیم و از مکتب اربعین امام حسین(ع) یاد گرفته ایم که درراه دفاع از ارزش ها در برابر دشمنان و طاغوت های زمان بایستیم.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۸۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

حجت الاسلام جلیلیان با حضور در مرز مهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان با ابراز خرسندی از حضور در جمع خادمان حضرت اباعبدالله(ع) گفت:این اجتماع با شکوه که هم یک اجتماع فرهنگی – معنوی است و هم یک اجتماع سیاسی ، بیانگر راه زیر بار ظلم نرفتن و دشمنی با دشمنان دین است.


درس اربعین حسینی نهراسیدن از دشمنان اس+تصاویر

وی افزود:ازهمه کسانی که در خدمت زوار هستند چه مردم عراق و چه مردم ایران و حتی دوستان اهل سنت ما و کشورهای مختلف که همه با هم این اجتماع بزرگ را رقم می زندند باید سپاسگزار باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع ) اظهار داشت:پیام این حرکت برای درون جامعه اسلامی اتحاد،همبستگی و انسجام است که عوامل موفقیت و عزت ماست و پیام آن برای دنیا و دشمنان اسلام ذلت و خواری آنهاست؛ واینکه مامرعوب دشمن نیستیم و از مکتب اربعین امام حسین(ع) یاد گرفته ایم که درراه دفاع از ارزش ها در برابر دشمنان و طاغوت های زمان بایستیم.

حجت الاسلام جلیلیان با تشکر از سپاه حضرت ابوالفضل (ع) که امسال هم مثل سال گذشته با حضور در این مرز به زوار خدمت رسانی می کنند گفت:خدمات مختلفی هر روزه در موکب های مهران، نجف اشرف و کربلا به زائران ارائه می شود

وی در پایان از مسئولان خواست تا دلسوزانه پای کار بیایند و در فراهم شدن امکانات برای خدمات بهتر همه با هم تلاش کنند.

گفتنی است حجت الاسلام جلیلیان چند روزی در مرز مهران در کنار خادمان امام حسین (ع) در موکب استان لرستان حضور دارد.


درس اربعین حسینی نهراسیدن از دشمنان اس+تصاویر


درس اربعین حسینی نهراسیدن از دشمنان اس+تصاویر

ارسال نظرات