مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه:

یکی از ملزومات امت پیشتاز شناخت و توجه به دسیسه‌های دشمنان است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه گفت: یکی از ملزومات امت پیشتاز شناخت و توجه به دسیسه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۲۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی عمرانی بعداز ظهر امروز در جمع بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و عاشورای بندرلنگه در خصوص امت پیشتاز اظهار داشت: ملزومات امت پیشتاز اول همراهی و همکاری با آرمان‌های بلند رهبر الهی و دوم صبر و استقامات و سپس قناعت و صرفه‌جویی و در آخر شناخت و توجه به دسیسه‌های دشمنان است.

وی افزود: باید رهبری را شناخت و هم سو و هماهنگ با رهبری بود و از او اطاعت کرد و امام علی(ع) در خصوص رهبری جامعه اسلامی فرموده، رهبری و سرپرستی امور جامعه مانند رشته مهره است اگر آن را گرد آورند بهم پیوند می‌دهد و اگر این رشته بگسلد مهرها از هم جدا می‌شوند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) در خصوص اطاعت از رهبری اضافه کرد: پیامبر فرمود، بشنوید واطاعت کنید از کسی که خداوند او را ولی امر شما قرار داده است و اگر ملتی از رهبر خود اطاعت کند به مقامات عالی می‌رسد.

عمرانی با اشاره به  صبر و استقامت یکی دیگر از صفات امت پیشتاز تصریح کرد: باید در همه حال صبر و استقامت داشته باشیم تا به اهداف عالیه برسیم و در مقابل سختی‌ها و دشواری‌ها استقامت داشته باشیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) در خصوص قناعت و صرفه‌جویی گفت: امام علی(ع) فرمودند هر کسی به در آمدی که به کفاف زندگی اش باشد اکتفا کند از پریشان فکری رها می‌شود و بدین وسیله اسباب آسایش خاطر خود را مرتب ساخته است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه یاد آور شد: باید در شرایط کنونی دشمنان را بشناسیم و به آنها اعتماد نکینم.
ارسال نظرات