خبرهای داغ:
امام جمعه منطقه مهربان:

راه حل مشکلات کشور ایستادگی بر اصول انقلاب اسلامی است

امام جمعه منطقه مهربان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برخی مشکلات کشور، گفت: راه حل مشکلات کشور و جبران عقب ماندگی ها و رسیدن به عزت، رفاه، پیشرفت مادی و معنوی و اخلاقی و فرهنگی، ایستادگی بر اصول انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۱۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مرسلی با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در دیدار مردم اصفهان، اظهار کرد: امروز بهترین نیاز کشور به خصوص برای نخبگان و مسئولان کشور، بصیرت سیاسی، غافل نشدن از توطئه دشمن، حفظ روحیه انقلابی و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی و حفظ اتحاد و انسجام ملیاست .

وی با توجه به نتایج انتخابات کشور امریکا، تصریح کرد: بر خلاف عده ای که در دنیا برای نتیجه انتخابات امریکا عزا گرفته و عده ای شادی می کنند، برای ما هیچ فرقی ندارد چراکه برای مواجهه با هر حادثه احتمالی آماده ایم.

امام جمعه مهربان با اشاره به تمدید ده ساله تحریم های ایران از سوی امریکا و تحریم فروش هواپیما و قطعات آن، این اقدام ها را برخلاف برجام اعلام و بیان کرد: ما از مسئولان انتظار داریم یک جواب دندان شکن برای این یاوه گویی ها بدهند.

وی با توجه به نزدیکی 29 آبان؛ آغاز هفته بسیج، اظهار داشت: به فرموده امام خمینی(ره)، بسیجیان جهان اسلام باید در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند که شدنی است.

حجت الاسلام مرسلی با توجه به برخی از مشکلات منطقه مهربان، مطرح کرد: چرا مسئولان شهری به جای حل مشکلات و معضلات، مردم را به زحمت می اندازند.

وی با انتقاد به حذف خدمات پزشکی قانونی مهربان که سابقه 25 ساله دارد، اظهار داشت: متاسفانه مسئولان به جای تقویت پزشکی قانونی مهربان، آن را جمع آوری کرده اند بنابراینلازم است مسئولان استانی جوابگوی این مطالبه مردم باشند.

امام جمعه مهربان، نبود پزشک متخصص، دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی را از دیگر مشکلات مردم منطقه عنوان و ار مسئولان استانی خواست به فکر مشکلات منطقه مهربان باشند.

وی در سخنان پایانی خود با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و حرکت کاروان های حسینی از مناطق مختلف جهان به خصوص کشورمان، خاطرنشان کرد: در کنار هم قرار گرفتن میلیونها انسان با هدف مشترک موجب شده تا دوست و دشمن بر بی نظیر بودن این حرکت اعتراف و بر عظمت آن تعظیم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها