نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ملت ایران اجازه تأسیس لانه جاسوسی دیگری را نمی‌دهند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: آمریکا و اروپا باید بدانند ملت ایران به آمریکا و اتحادیه اروپا اجازه تأسیس لانه جاسوسی و مرکز اختلاف‌افکنی در داخل کشور را نخواهند داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۸۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین حسینی روز زیارتی  حضرت سیدالشهدا (ع) است.

وی اربعین را روز دیدار قافله مقاومت با قافله شهادت دانست و افزود: اربعین حسینی روز رهایی از جهل و غفلت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بزرگ‌ترین درد بشریت را غفلت و جهالت دانست و عنوان کرد: امروز بزرگ‌ترین گردهمایی با بصیرت و عاشورایی در کربلا شکل‌گرفته است.

وی بابیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی یک کنگره عظیم است، بیان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی نوعی قدرت‌نمایی اسلامی در برابر جبهه ظلم و ستم است.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه اهل سنت و ادیان دیگر در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: بیش از 70 کشور از مسلمانان در راهپیمایی اربعین حضور پیداکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در راهپیمایی اربعین نمایش وحدت و عزت اسلام و مسلمانان به رخ دنیا کشیده خواهد شد که همه این‌ها زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه حضور در راهپیمایی اربعین حسینی تأثیر اخلاقی و تربیتی فراوانی دارد، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی به معنای رهایی از تعلقات دنیوی و پیوستن به قافله عشق، ایثار و مقاومت است.

وی به حضور نسل جوان در راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: امسال راهپیمایی اربعین حسینی ازنظر انسانی نسبت به سال‌های دیگر افزایش چشمگیری داشته است.

آیت‌الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج عنوان کرد: بسیج سراسر برکت و نعمت است که تشکیل آن از برکات و الطاف خدایی است.

وی بابیان اینکه تفکر بسیجی یک تفکر الهی و رهایی بخش است که در آن روحیه بسیجی نیز سازنده و گره‌گشا خواهد بود، بیان کرد: فرهنگ بسیجی یک فرهنگ متعالی، مقاومت و ایستادگی است و روش بسیجی اخلاص، ایثار، علم، آگاهی، تبعیت از ولایت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد:  امروزه بسیج به‌عنوان یک لشکر مخلص خدا در تمام صحنه‌ها سربلند و پیروز است.

وی در رابط با انتخابات اخیر آمریکا نیز گفت: آثار و پیامدهای انتخابات اخیر کشور آمریکا همچنان خبر اول دنیا است و این انتخابات نیازمند تحلیل و بررسی فراوانی است که برگزاری آن مایه شرمساری مسئولان و سیاستمداران آمریکایی است.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: عکس‌العمل و نارضایتی مردم کشور آمریکا سبب شد برای اولین بار به‌صورت گسترده به‌نظام حاکم بر آمریکا «نه» گفته شود.

وی انتخابات اخیر آمریکا را زمینه گسست و جدا شدن ایالات‌متحده از  یکدیگر دانست و افزود: بعد از انتخابات اخیر آمریکا نیویورک اعلام استقلال کرده زیر بار این رئیس‌جمهور نمی‌روند و این نویدی برای مستضعفین دنیا است که استکبار جهانی در حال از هم پاشیدن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: مسئله‌ای که برای ملت ایران مایه افتخار است موضع‌گیری جمهوری اسلامی ایران است که رهبر معظم انقلاب در این رابطه فرمودند: انتخابات آمریکا تأثیری بر ملت ایران ندارد زیرا از هر دو حزب در طول مدت آسیب‌دیده است.

وی بیان کرد: درصورتی‌که بخواهیم استقلال خود را حفظ کنیم باید به ظرفیت‌های درونی ملت، دولت و داشته‌های خود اکتفا کنیم.

آیت‌الله میرعمادی گفت: برای ایران فرقی ندارد که رئیس‌جمهور کشور آمریکا چه کسی باشد چراکه دشمنان ایران به دنبال منافع ایران نیستند بلکه به دنبال ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی اظهار داشت: آمریکا و اروپا باید بدانند ملت ایران به آمریکا و اتحادیه اروپا اجازه تأسیس لانه جاسوسی و مرکز اختلاف‌افکنی در داخل کشور ایران نخواهند داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به سالروز آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و افزود: حماسه شکست حصر سوسنگرد یکی از مراحل اساسی و حیاتی دوران دفاع مقدس است.

آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: هنگامی‌که سوسنگرد در محاصره قرار گرفت مقام معظم رهبری  حضور فعال در شکست حصر سوسنگرد داشته‌اند به‌طوری‌که فرماندهی و  مدیریت مدبرانه رهبر در آزادسازی سوسنگرد سبب شد بخش‌های دیگری از خاک میهن اسلامی آزاد شود.

ارسال نظرات