خبرهای داغ:
شهردار تبریز در دیدار با خانواده شهید تجلايي؛

طرح «فاتح سوسنگرد» راوی ایثار ماندگار شهید تجلایی خواهد بود

شهردار تبریز در ديدار با خانواده سردار شهید علی تجلایی با اشاره به ايثارگري هاي شهيد تجلايي در دوران دفاع مقدس، خبر داد: در همین راستا شهرداری تبریز طرح فرهنگی سریال «فاتح سوسنگرد» را با نگاه محتوایی و ویژه مد نظر قرار داده که با حمایت شورای اسلامی شهر، نهایی شده و به زودی کلید زده می شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۳۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، صادق نجفي افزود: محتوای سریال، روایتگرحماسه و ایثار ماندگار شهید تجلایی است كهیکی از مستندات آن نیز به طور حتم خانواده «علی آقا» خواهد بود.

وي با قدرداني از خانواده شهید تجلایی، اظهار داشت: شان و شوکت خانواده شهدا و نقش فرهنگی آن ها، روایتی است که باید در جامعه و به خصوص در میان جوانان تبیین شود.

نجفي با اشاره به مقام و منزلت والای شهیدان، خاطرنشان کرد: بزرگمردان سال‌های دفاع مقدس، از هر گونه تجلیل و تقدیر دنیوی بی‌نیازند؛ بلکه این ما هستیم که باید با بزرگداشت شهدا، ایثارگران و تبیین جایگاه این عزیزان، مسیر حرکت خود را روشن کنیم.

وی با اشاره به نقش حماسه‌آفرین سردار شهید علی تجلایی، يادآوري كرد: این سردار والامقام، علی‌رغم سن‌و‌سال کم در حساس‌ترین لحظه‌های وقایع سوسنگرد، با فرماندهی، مدیریت و شجاعت بی‌بدیل خود، یکی از فرازهای مهم سال‌های دفاع مقدس را ثبت و جاودانه کرد.

 

خانم عبدالعلی زاده(همسر سردارشهيدعلی تجلايی) نیز در این دیدار با قدرداني از توجه ویژه شهردار تبریز به فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: هیچ قدمی برای معرفی شهیدان، بدون توجه و تائیدات غیبی ایشان میسر نیست، از این رو ساخت سریال «فاتح سوسنگرد» یک توفیق و افتخار مهم و ماندگار خواهد بود.

در پایان این دیدار، شهردار تبریز لوحیاز عمارت شهرداری تبریز را تقدیم خانواده شهید کرد.

سعید حاجی‌زاده و ایرج شهین‌باهر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار حضور داشتند كه با اهدای یادگاری‌هایی از خانواده شهید تجليل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها