امام جمعه گرمی:

تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در کشور در حقیقت تاسیس لانه جاسوسی است

تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در کشور با آن شرائطی که در پیش نویس قطعنامه راهبردي اتحاديه اروپا در قبال ايران ذکر کرده اند در حقیقت احیای لایحه کاپیتولاسیون و تأسیس لانه جاسوسی است.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۴۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،حجت الاسلام صفری امام جمعه گرمی با اشاره به برخی از مشکلات کشور گفت: یکی از مشکلات کشور که اوائل انقلاب کمتر محسوس بود ولی به تدریج بیشتر شد و امروز واقعا خودش علی رغم همه محسنات به مشکل تبدیل شده است، توجه بیشتر مسئولین کشور به مسئله انتخابات است.

وی افزود:امروز جناح های سیاسی چه آنهای که بر اریکه قدرت تکیه کرده اند و چه آنهایی که قدرت داشتند ولی از دست دادند يا در صدد بدست آوردن قدرت هستند. برای اين که يک حزبی و  جناجی و يا یک گروهی به قدرت برسند و یا در قدرت خود بمانند ، تمام توجه شان به اين معطوف می شود که چگونه آرای خود را بیشتر کنند. اين فکر موجب می شود صاحبان و طالبان قدرت دست به تبلیغات غیر واقعی بزنند و يا نسبت به تخلفات و حيف و میل بیت المال ، پرده پوشی یا فرا افکنی کنند و يا حد اقل واقعیت ها را به مردم بیان نکنند.

خطیب جمعه گرمی در ادامه گفت : گاهی دیده می شود همدیگر را به چیزی متهم می کنند که واقعیت ندارد و گاهی واقعیت ها را کتمان می کنند. حتی خدمت به مردم هدف اصلی و ذاتی نیست بلکه اگر خدمتی هم با پول خود مردم انجام می دهند و با بیت المال انجام می دهند آن را طوری هزینه می کنند و طوری با آن برخورد می کنند که رضایت افکار عمومی را بدست آورند. حتی گاهی کارهایی که به مصلحت نیست ولی توده مردم متوجه آن نیستد برای جلب رضایت آنها آن کار را انجام می دهند.

انسان تصور می کنند که مسئولین ما با گذشت زمان از اين که حکومت ما حکومت اسلامی است ، و هزاران جوان در پای آن خون داده اند فراموش کرده اند و یا خود را به تغافل زده اند. متدینانه سخن می گویند ولی سکولار عمل می کنند.

امام جمعه گرمی ادامه داد: اگر مقام معظم رهبری در صحبتهای اخیر مکرر متذکر می شوند که انقلابی باشید و روحیه انقلابی گری را تقویت کنید و حفظ کنید شاید به خاطر همین مسأله باشد. در اوايل انقلاب برای کاری که انجام داده بودند ، خجالت می کشیدند که پول بگیرند ، امروز برای کارهای انجام نداده حقوق بلکه اضافه کار می گیرند و عده ای هم حقوق های نجومی دریافت می کنند.

اوائل انقلاب، حزب اللهی بودن افتخار بود و انقلابی بودن افتخار بود ولی امروز احساس می شود که حزب الله بودن معیار دست دوّم است . طرفدار يک جناح بودن تمام معیار است ولو از نظر اعتقاد و ایمان در نهایت ضعف باشد.

اين که برای مسئول ارشد نظام هدف اصلی حفظ مقام باشد يا هدف اصلی به دست آوردن مقام باشد ولو آبروی چند ده مؤمن نیز ریخته شود و میلیاردها تومان از بیت المال هدر شود ، شایسته نظام اسلامی نیست. اين يک خطر تدریجی است که اساس انقلاب ما را تهدید می کند.

حجت الاسلام صفری با اشاره به تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در کشور : شما اخیرا می شنوید که برخی رسانه ها خبر می دهند که قرار است دفتر اتحاديه اروپا در ایران تأسیس شود. از فروردين ماه سال ۱۳۹۳ كميته روابط خارجي پارلمان اروپا پيش‏نويس قطعنامه راهبردي اتحاديه اروپا در قبال ايران را تصويب كرد. اولين اقدام عملي كه بر اساس اين پيش‏نويس اتحاديه اروپا مايل بود در قبال ايران انجام دهد، افتتاح دفتر نمايندگي اتحاديه اروپا در تهران بود.

سند راهبردي اتحاديه اروپا پس از برجام كه در حقيقت برجام ۲ را كليد مي‏زند، حاوي مسائل فوق‏العاده مهم است. اين سند كه چند هفته قبل منتشر شد، بي‏ پروا شروطي را براي عاد ي‏سازي روابط با ايران تصويب كرده كه مصداق احياي لانه جاسوسي آمريكا به نام اتحاديه اروپا در تهران است.


ارسال نظرات