نماینده سابق مجلس در گفت و گو با «بسیج»:

اگر "بسیج" نباشد، امنیت کشور به خطر می‌افتد

شفیعی گفت: اگر بسیج و در کنار آن سپاه و سایر نیروهای انقلابی از گردونه نظام حذف شود نمی‌توان امنیت نظام و ملت را تامین کرد
کد خبر: ۸۷۷۹۷۲۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
نوذر شفیعی نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان کرد: بسیج تنها نهادی است که در ازای خدمتی که انجام می‎دهد مزدی دریافت نمی‎کند و این خدمت خدمت به تمامیت ارضی و حاکمیت یک کشور است.

شفیعی با بیان اینکه  فعالیت‎هایی که بسیج داشته فعالیت‎های قابل تقدیری است عنوان کرد: بسیج از نیروهایی که با اخلاص و بدون چشم‌داشت کار می‌کند و در عرصه‎های مختلف از جمله عرصه جهادی، فرهنگی، اقتصادی و ... بوده و در هر حوزه‌ای پا گذاشته در رفع مشکلات کشور موفق بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از کارکردهایی که بسیج دارد آگاهی بخشی است و این آگاهی بخشی مبتنی بر بصیرت است لذا در این حوزه بسیج در هر موقعیتی که باشد در این نقش آگاهی بخشی خود می‌تواند در جلوگیری از نفوذ موثر باشد، ضمن اینکه دشمن بسیج را به‌عنوان یک نیروی هوشیار به رسمیت می‌شناسد و می‌داند که یک نیروی فعالی که دارای بصیرت و آگاهی در ایران است بسیج است که هر روزنه‎ای که ایجاد شود جلوی آن را خواهد بست؛ یعنی وقتی خود دشمن با یک چنین نیروی بیدار و هوشیاری مواجه است، در اعمال سیاست‌های خود برای نفوذ به نحو هشدارآمیز و دقیق‌تر و سنجیده‌تری عمل می‌کند، بنابراین از این جهت بسیج در این شرایط فعلی نقش پررنگی دارد.

نماینده سابق مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر بسیج و در کنار آن سپاه و سایر نیروهای انقلابی از  گردونه نظام حذف شود نمی‌توان امنیت نظام و ملت را تامین کرد و نباید نیروهایی را که از متن مردم هستند و دلسوزانه عمل می‌کنند و صادق هستند از گردونه حذف کنیم و اگر کسی درصدد حذف بسیج باشد راه اشتباه را در پیش گرفته و دارای بصیرت نیست و درک درستی از شرایط ندارد.
ارسال نظرات