امام جمعه اردبیل در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته مبارک بسیج:

ایران، کشوری که دشمن با شنیدن نامش می لرزد

دشمن می ترسد ایران به کانون قدرت تبدیل شود آنها می‎خواهند در هیچ جای دنیا کانون قدرتی درست نشود چرا که پرستیژ و رهبریت جهانی آنها زیر سوال می‌رود.
کد خبر: ۸۷۷۹۷۷۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی، ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته مبارک بسیج، اظهار کرد: استکبار جهانی روز به روز به عظمت، نفوذ و اقتدار انقلاب اسلامی پی می‌برد، آنها از اینکه ملت ایران با این همه فشار و تهدیدها سرپا ایستاده انگشت حیرت به دهان گرفته‎اند؛ برای همین هر روز با توطئه جدید وارد میدان می‌شوند؛ لذا حضور بسیج در این شرایط حساس و در دوران پیچ تاریخی، ضروری‌تر است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها در خوش رقصی مقابل اسرائیل با هم مسابقه می دهند تا احسنت اروپا را بشنوند، گفت: دشمن می ترسد ایران به کانون قدرت تبدیل شود آنها می‎خواهند در هیچ جای دنیا کانون قدرتی درست نشود چرا که پرستیژ و رهبریت جهانی آنها زیر سوال می‌رود.

عاملی با بیان اینکه چون استکبار می‌خواهد همیشه خودش تعیین کننده باشد لذا با توطئه و برنامه‎های مختلف به فکر شکستن کانون های قدرت است، گفت: دشمن می‌خواهد با به جان هم انداختن مسلمانان، آنها را به دست خودشان شکست دهند در این میان عده‎ای از داخل با آنها همراه شده‌اند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به گسترش فحاشی قوم گرایان در شبکه های اجتماعی گفت: رشد قارچ گونه سایت های ضد دین  فرهنگ و باورهای دینی را به نشانه رفته است؛ کسانی که ضد اسلام و دین هستند می خواهند با چنگ به عواطف مردم و تحریک قومیتها، ایران را از بین ببرند لذا باید جلوی باورسوزی‌ها را بگیریم و اجازه ندهیم دشمن به هدفش برسد.

وی تصریح کرد: تاریخ، ضربه ای به سنگینی ضربه جماعت شیرازی ها به اهل بیت به خود ندیده، آنها با ایجاد کانال‌های متعدد تمام بافته‌ها را پنبه کرده اند؛عالِم‌ نماهایی که با ترفندهای مختلف چهره اسلام را خدشه دار می کنند.

عاملی افزود: دشمنان ایران اسلامی با حمله به انقلاب، تلاش می کنند انقلاب اسلامی را ناکارآمد نشان دهند اما بدانند خدمتی که در دوران انقلاب اسلامی به کشور ایران شده در هیچ دوره ای نبوده است.

وی کار تشکیلاتی و کاربردی را نیاز اصلی امروز کشور دانست و گفت: اگر اقتدار علمی نباشد همه چیز از دست خواهد رفت.

امام جمعه اردبیل اقدامات بسیج در تمام عرصه‌ها را موثر خواند و گفت: سپاه کارهای بزرگی در زمینه اقتصاد در روستاها و شهرها انجام داده است.
ارسال نظرات