امام جمعه پلدختر:

بسیج همواره خنثی کننده توطئه دشمنان بوده است

امام جمعه پلدختر گفت:بسیج به عنوان یکی از نهادهای انقلابی و مردمی در راستای دفاع از ارزشهای نظام و خنثی سازی توطئه های دشمنان،این نهاد توانسته اقدامات ارزشمندی انجام دهد.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۰۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در ستادگرامیداشت هفته بسیج با تبریک این هفته اظهار داشت:بسیج از نیروهای مردمی با اخلاص که در راه دفاع از انقلاب و نظام عملکرد خوبی دارند.

وی بیان کرد:بسیج امروز در صحنه های مختلف داخلی وبین المللی نقش مهمی ایفا می کند به طوری که دشمنان نظام از این نهاد انقلابی ومردمی ترس دارند.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه بسیج به عنوان یادگار امام راحل، نماد اقتدار و بصیرت است عنوان کرد:بسیج در دوران دفاع مقدس و عمر با برکت37سال انقلاب اسلامی حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته و با قدرت و صلابت توانسته توطئه های دشمنان را خنثی کند.

حجت الاسلام سوری با تاکید براینکه بسیج کلید طلایی حل تمام مشکلات نظام است یادآورشد:امروز بسیج فقط به بعد نظامی محدود نمی شود و در زمینه اعتقادی و فرهنگی اقدامات ارزشمندی انجام می دهد.

وی یادآورشد:بسیج در بیشتر مواقع با کمترین هزینه در زمینه های مختلف اقتصادی و عمرانی کارهایی انجام می دهد که بازدهی بالایی دارد.

امام جمعه پلدختر گفت:هرجایی مشکلی برای نظام به وجود بیاید حضور بسیج برای رفع آن تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی افزود:فرهنگ و تفکر بسیجی تا زمانی در جامعه وجود داشته باشد هیچ دشمنی نمی تواند به این کشور چشم بد نگاه کند.

سوری ادامه داد:افرادی که می خواهند در نظام مسئولیت برعهده بگیرند باید فرهنگ بسیجی را قبول داشته باسند.

ارسال نظرات