همزمان با هفته بسیج:

افتتاح 95 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در هرمزگان

مدیر فنی ومحرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، از افتتاح 95 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در هفته بسیج در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۶۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سرگرد پاسدار مهندس رسول غیبی مدیر فنی ومحرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به برنامه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی هرمزگان ، اظهار کرد در حال حاضر بیش از 700 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در سطح استان در دست اجرا می باشد.

وی با اشاره به برنامه های محرومیت زدایی در هفته بسیج، تصریح کرد: از این تعداد پروژه در دست اجرا تعداد 95 پروژه به طور متمرکز با حضور مقامات استانی افتتاح و به بهره بردای می رسد.

مهندس غیبی با اشاره برنامه های مهم سازمان بسیج سازندگی در سال 95 بیان کرد: یکی از برنامه های مهم سازمان ساخت 575 واحد مسکن هدیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد که از این تعداد تا کنون 80 واحد به اتمام رسیده است و امید است در کوتاهترین زمان مابقی واحدها احداث و تحویل مددجویان عزیز قرار گیرد .

وی، اضافه کرد: احداث مساجد ، خانه عالم ، غسالخانه ، مسکن مددجویی، آبرسانی روستایی، سرویس بهداشتی ویژه نیازمندان و ... از جمله برنامه های عمرانی محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان می باشد.

مدیر فنی ومحرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل گفت:» امیدواریم در این سال بتوانیم همچون سال های گذشته قدم های مهم و اساسی در حوزه اقتصاد مقاومتی ومحرومیت زدایی برداریم.

 
 

ارسال نظرات