عارفی در گفت و گو با «بسیج»:

اگر "بسیج" نبود فقط یک پوسته خالی از نظام می‌ماند

نماینده سابق مجلس گفت: اگر تفکر بسیجی در کشور نبود، با وجود این همه وادادگی خیلی از واداده‎هایی که علاقه‎مند به غرب هستند، این نظام را از دست داده بودیم و فقط یک پوسته خالی از نظام باقی می‎ماند!
کد خبر: ۸۷۸۰۴۲۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
فرج الله عارفی، نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان کرد: بسیج یک فرهنگ و تفکری است که امام (ره) آن را ابداع کردند و چه در زمان دفاع مقدس و چه در دوران پس از جنگ و در بحث محرومیت زدایی و عرصه‎های مختلف بدون منت و بدون اینکه توقع از نظام جمهوری اسلامی داشته باشند برای کشور خدمات گسترده و وسیعی را ارائه داده است.

عارفی با بیان اینکه حضور بسیج در عرصه‎های فراوانی فراگیر شده و حضور خیلی جدی داشته است اظهار داشت: ای کاش در عرصه مدیریت سیاسی کشور نیز از وجود بسیجیان و تفکر بسیجی استفاده می‎کردیم؛ چراکه هرجا تفکر بسیجی در آنجا حاکم شده ما چیزی جز خدمت، کار، صداقت و رضایت‎مندی در کار ندیدیم و امیدواریم که مسئولین ما از اندیشه بسیجی در عرصه‎های مختلف کشور استفاده کنند.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی در کشور نبود، با وجود این همه وادادگی خیلی از واداده‎هایی که علاقه‎مند به غرب هستند، این نظام را از دست داده بودیم و فقط یک پوسته خالی از نظام باقی می‎ماند!

عارفی درخصوص نفوذ دشمن در کشور با بیان اینکه در رابطه با افراد نفوذی که روزی در دانشگاه‎های امریکا درس می‎خواندند و یا افراد دوتابعیتی که نه مجلس علیه آنها اقدامی انجام داد و نه دولت عنوان کرد: اگرچه این روزها شاهد هستیم که این نفوذی‎ها از مواضع مختلفی منافذی را برای نفوذ در عرصه‎های عالی تصمیم‎گیری کشور پیدا می‎کنند، اما اگر نبود اندیشه و تکفر بسیجی، همین نفوذی‎ها همه عرصه‎های کشور را اشغال کرده و ضربه جبران ناپذیری به کشور وارد می‎کردند.

وی در خصوص چرایی مخالفت برخی جریان‎ها با بسیج گفت: مخالفت این جریان ها با بسیج به علت این است که روشنگری بسیج برای این جریان خیلی سخت است و رفتار عاقلانه و عالمانه این تفکر بسیجی آنها را به وحشت انداخته همچنان‎که آنها با حضور بسیج و تکفر بسیجی در جامعه منافع خود را در خطر می‎بینند لذا در چنین وضعیتی به مقابله با بسیج می‎پردازند و به هر طریق ممکن حاضر نیستند که این تفکر در جامعه وجود داشته باشد.
ارسال نظرات