فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) :

هزینه 70 میلیاردی سپاه استان برای محرومیت زدایی 5 دهستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: سپاه استان برای محرومیت زدایی 5 دهستان 70 میلیارد تومان هزینه کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۹۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار کشکولی در دیدار بسیجیان نخبه استان با نماینده ولی فقیه در استان که در دومین روز از هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت:بسیج و سپاه فعالیت های ارزشمندی را در حوزه های مختلف فرهنگی، دفاعی، آموزشی به ملت ارائه داده و همچنان این حرکت ها ادامه دارد.

وی با بیان این که بسیج هم وزن دولت در تمام جهات حرکت کرده است بیان داشت: جبهه مقابل ما با انتخابات اخیری که داشتند روز به روز به نابودی و اضمحلال نزدیک شده و دچار یک فروپاشی شده است. شعار نامزد انتخاباتی آمریکا مبنی بر عدم تسلط جهانی قدرت هر چه بیشتر ایران اسلامی را نشان می دهد چرا که می بیند با وجود تمام فشارهایی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی مردم ایران دلاورمردانه ایستادگی کرده و پشتیبان نظام خود هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)تصریح کرد: سپاه حضرت ابوالفضل (ع)برای محرومیت زدایی از 5 دهستان لرستان 70 میلیارد تومان هزینه کرده است که سهم هر دهستان 14 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود : همچنین در همین راستا و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت ها در همه زمینه برای ساخت مسکن مناطق محروم و اجرای طرح "کمک به زائر" در استان 50 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: در قالب طرح "کمک به زائر" 500 نفر از مردمی که به هر دلیلی که تاکنون به زیارت مشهد مقدس نرفته اند با کمک بسیج و سپاه امسال به این زیارت مشرف شدند.

سردار کشکولی به خدمات بسیج جامعه عشایری در مناطق محروم اشاره کرد و افزود:در این زمینه نیز 75 میلیون تومان دارو در مناطق محروم استان توزیع شده و به دست بیماران رسیده است.

وی گفت:مقارن با هفته بسیجیان نیز به همت بسیجیان استان 3 موکب در نجف،کربلا و مهران برپا شد که خدمات متنوعی به زائران ارائه کردند .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) افزود:تنها استانی که بسیج آن چنین خدمتی را با کمک ادرات و مسئولان استانی برای زائران اربعین حسینی فراهم کند استان لرستان بوده است .

ارسال نظرات