فرمانده سپاه ناحیه املش:

تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 41 نفر از بسیجیان املشی پرداخت شد

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: سه میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات بانکی به 41 بسیجی متقاضی در شهرستان املش پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۱۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از املش، سرهنگ پاسدار سیدجعفر حسینی در جمع مدیران دستگاه های اجرایی و رؤسای ادارات این شهرستان به مناسبت نکوداشت هفته بسیج در سالن جلسات فرمانداری با اعلام این خبر گفت: از مجموع این میزان تسهیلات بانکی، 3 میلیارد ریال در قالب اقتصاد مقاومتی و 700 میلیون ریال هم در قالب صنایع تبدیلی پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: این میزان تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون بین 41 نفر از بسیجیان فعال و کادر در زمینه های مختلف زراعت و باغبانی، دام و طیور، صنایع تبدیلی، فراوری لبنی و آبزی پروری پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه املش تصریح کرد: در کاری مشترک بین سپاه این ناحیه و شبکه دامپزشکی با بکارگیری هشت بسیجی در قالب چهار تیم دو نفره طرح واکسیناسیون طیور محلی علیه بیماری نیوکاسل در 13 روستای املش شمالی به مدت یک روز سوم آذر اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: اعضاء هشت نفره این تیم چهارگانه دوره توجیهی و آموزشی یکروزه را در شبکه دامپزشکی گذرانده و صبح روز سوم آذر پس از دریافت ملزومات از جمله واکسن خوراکی نیوکاسل به روستاهای کنده سر کیاکلایه، استادکلایه، تازه آباد استادکلایه، چهارده علیا و سفلی، تازه آباد چهارده، چماقستان و تازه آباد چماقستان، کنده سر چماقستان، اشکیت، شیخ آباد، سورکوه و گواسرا اعزام و طرح اجرا می شود.


ارسال نظرات