بیانیه بسیچ دانش آموزی اردکان به مناسبت هفته بسیج

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی اردکان به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد .
کد خبر: ۸۷۸۰۸۲۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

بسیجی چکیده عشق است و نماد غیرت،سمبل تعصب است و پاسدارمکتب. بسیجی خالصانه جان در کف می نهد و عاشقانه زندگی را در طبق اخلاص.

بسیج لشگر حسین مظلوم است در روز عاشورا و رگبار اللّه‏ اکبر و فریاد تکبیرها.

بسیجنامی آشنا برای تمام دوران ها می باشد .

و امروز بسیج ، عَلَم محو زشتى را در عالم برافراشته و با شوق زيباى رفتن آمده‌ است تا در اوج غربت و كرامت ، تا بی نهايت عشق برود، هر چند زمان، سكوت كرده است و «دنياى امروز، دنياى دروغ، زور ، شهوترانى و دنياى ترجيح ارزشهاى مادى بر ارزشهاى معنوى است

اما بسیج همانگونه که در تمام دوران های انقلاب اسلامی باهوشمندی ، هوشياری و آمادگی همه جانبه، همراه با بصيرت و شجاعت در ميدانهای نيازانقلاب ،حضوری فاخر و سرنوشت ساز داشته و موقعيت خود را به عنوان نيروی راهبردی نظام و سپر مستحكم ملت ايران در صحنه جنگهای سخت، نيمه سخت و نرم در برابر دشمنان تعريف و تثبيت كرده است .

بسیج درشرایط حساس کنونی ودر پیچ سرنوشت ساز انقلاب اسلامی نیزذره ای سستی به خود راه نداده و با رهبر ومقتدای خود امام خامنه ای عزیزاین پیچ حساس وسرنوشت ساز را نیز پشت سرخواهد گذاشت .

دشمنان این را نیک بدانند ؛ که بسیج با همراهی تمام مردم بیدار وبصیر عالم آمده است تا تمامی کاخهای زر و زور وزیور را فرو بریزد ودر مقابل ظلم ها وستمهای استکبار ایستادگی کند.آمده است تا انسانیت وخیر ونیکی باشد «وَلتَكُن مِنكُم اُمَّةٌ يَدعُونَ اِلىَالخَيرِ».و فلاح ورستگاری را فریاد کند«وَ اُولئِكَ هُمُ المُفلِحُونَ». هر چند اهل حساب و كتاب هست! «مِن اَهلِ الكِتابِ امَّةٌ قائِمَةٌ يَتلُونَ آياتِ اللّهِآناءَاللَّيلِ وَ هُم يَسجُدُونَ »ولی هیچگاه با ربانیون آنان همدل وهم زبان نمی شود«لَولا يَنهاهُمُ الرَّبانِيُّونَوَ الاَحبَارُ عَن قَولِهِمُ الاِثمَ و اَكلِهِمُ السُّحتَ لَبِئسَ مَا كانُوايَصنَعُونَ»

مستضعفین ومردم مظلوم وآزاده جهان نیز بدانند که: بسیج آمده است تاانسانیت وکرامت وندای حق وآزادگی همچنان باقی بماند .

امروز به فضل الهی وایستادگی ومقاومت ملت ایران شعار" مرگ برآمریکا "در همه جا فراگیر شده است. فراگیر شدن شعار "مرگ بر آمریکا" در سطوح ملی، منطقه ای و جهانی از مظاهر اصلی "قدرت ملی" و "عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران" به شمار میرودکه همواره سیاستهای ظالمانه دولت مستکبر، غیرقابل اعتماد وعهد شکن ایالات متحده در قبال جامعه بشری از جمله ایران اسلامی را به گونه ایالهام بخش و عبرت آموز یادآوری میکند.

ما دانش آموزان بسیجی شهرستان اردکان از تمام کسانی که با عناوینی فریبنده در جهت تثبیت و تضمین منافع ظالمان و تضییع و پایمال کردن حقوق مظلومین وملتهای ستمدیده در حال حرکت هستند می خواهیم که روش انسانی را در پیش گرفته و در مقابل رژیم های کودک کش منطقه و جهان همچون شجره خبیثه آل سعود و رژیم نامشروع صهیونیستی وآمریکای بدعهد وعهد شکن ایستاده وفریب چهره بزک کرده آنها را نخورند.

آنها بدانند که به فضل الهی آینده از آن مسلمین ومتقین است و اگر آنها نیز در این راه از وظایفشان کوتاهی کنند،نه هیچ هراسی هست نه سستی چون یقینا پیروزی از آن ما است و به فضل الهی نزدیک است به شماره افتادن نفس زدن آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش .

ما دانش آموزن بسیجی اردکان به همراه دیگر بسیجیان سراسرعالم ضمن تجدید بیعت عاشورایی با ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا، حضرت ایت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ضمن گرامیداشت هفته بسیج که ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب بوده که در پنجم آذرسال 58 بانفس خویش فرمان شکفتن آن را صادر نمود اعلام میکنیم که ملت ایران که انقلاب اسلامی خود را براساس راهبردهای عاشورای حسینی (علیه السلام) بارور کرده و برای پاسداری از آن شهیدان فراوانی تقدیم کردهاست، همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ و به تأسی از مولا و رهبر سازش ناپذیر خود امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) در برابر نظام سلطه ایستاده و آمادهاست در صورت تکلیف طومار یزیدیان زمان را بر هم چیند.

ارسال نظرات