به همت بسیج ورزشکاران خلخال؛

همایش دخترانه ما زنده‌ایم در خلخال برگزار شد

همزمان با دومین روز از هفته بسیج همایش دخترانه ما زنده‌ایم در خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۳۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، همزمان با هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان خلخال به همت بسیج ورزشکاران و اداره ورزش جوانان خلخال و سپاه ناحیه خلخال با حضور دانش آموزان دختر از مدارس دخترانه خلخال همایش دخترانه ما زنده ایم در خلخال برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی فرمانده سپاه خلخال گفت: دختران و بانوان جامعه ما الگویی همچون حضرت زینب (س) دارند وی بر لزوم الگو گیری خانواده ها از بصیرت زینبی تاکید کرد.

در ادامه کریمی به صفات بارز حضرت زینب (س) در دفاع از آرمان های دینی اسلام اشاره و گفت: انقلاب اسلامی از نهضت خونبار عاشورا نشات گرفته و همچنان با استواری با تقدیم شهدای در هشت سال دفاع مقدس و پس از در 37 سال مقاومت همچنان پا برجا مانده است .

کریمی ضمن تبریک هفته بسیج یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: بسیج مفهوم کاملی از وحدت در جامعه است و باید این مفهوم در جامعه تقویت شود.

کریمی هفته بسیج را پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: همایش ما زنده ایم از سوی دختران جامعه اسلامی پیامی است برای دشمنان که ما در صف دفاع از آرمان امام (ره) و شهدا همچنان زنده و پا برجا ایستاده ایم .

در این همایش فریدون بابایی فرماندار شهرستان خلخال نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج بر لزوم توجه همه جانبه جامعه به بسیج تاکید و گفت: بسیج یک فرهنگ برای دفاع از کشوراست و روز به روز باید این آرمان تقویت شود .

مدیحه سرایی از دیگر بخش های این همایش ما زنده ایم در خلخال بود.

همایش دخترانه ما زنده‌ایم
همایش دخترانه ما زنده‌ایم
همایش دخترانه ما زنده‌ایم

 

ارسال نظرات