مجهزترین مجتمع آبدرمانی استان اردبیل افتتاح می شود

"پدیده 7 چشمه گیوی" میزبان گردشگران داخلی و خارجی است

سرمایه گذار بخش خصوصی گفت: بزرگترین و مجهزترین مجتمع آبدرمانی"پدیده 7 چشمه گیوی" با پیشرفت 95 درصدی در چند روز آینده افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۶۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

توماس شیرمحمدی طی گفتگو با خبرنگار کوثرخبر اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری و شورای شهر گیوی، این مجنمع آب درمانی به نحو احسن و درخور اهالی و گردشگران شهرستان کوثر و بتبع استان اردبیل با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی در آستانه افتتاح است.

وی با بیان اینکه مراحل ثبت این مجتمع آبدرمانی صورت گرفته است افزود: با آزمایش آب این مجتمع آبدرمانی در تهران و اردبیل مقدمات افتتاح آن با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای شهر گیوی صورت خواهد گرفت.

پیمانکار بخش خصوصی خاطر نشان کرد: برای اینکه این مجتمع آبدرمانی امکانات و خدمات بهتری به گردشگران و اهالی منطقه ارائه دهد، همه تجهیزات یک مجتمع بزرگ اعم از پارکینک، سوئیت کامل با امکانات، سونا و جکوزی، حوزچه آب سرد، سونا بخار، سرویس بهداشتی، تخته شیرجه، بوفه اختصاصی و تدارک طبقه دوم این مجتمع به عنوان کافی شاپ را دارا خواهد بود.

شیرمحمدی با اشاره به نصب تابلهای مسیر نما در جاده سرچم، اردبیل و خلخال و همچنین نصب بیلبورد های تبلیغاتی در جاده های ارتباطی اظهار کرد: با مساعدت و همکاری های به عمل آمده با راهداری شهرستان کوثر تابلوها و بیلبورد های تبلیغاتی در جاده های ارتباطی سرچم، اردبیل و خلخال نصب خواهد شد.

وی با برآورد هزینه این مجتمع آبدرمانی ابراز کرد: این مجتمع آبدرمانی با اعتبار بالغ بر 350 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید که جا دارد از مساعدت های امام جمعه و فرماندار کوثر، شهرداری و شورای شهر گیوی و همچنین اهالی منطقه تقدیر به عمل آید.

این سرمایه گذار بخش خصوصی با ابراز گله مندی از برخی سودجویان منطقه گفت: در شرایط امروزه کشور که نیاز است سرمایه گذار بخش خصوصی و دولت در کنار هم توسعه و اشتغال را برای منطقه و دیگر نقاط کشور موجب شوند برخی سودجویان با طرح مسائل حاشیه ای و دلسرد کردن بخش خصوصی توسعه و پیشرفته منطقه را به تعویق انداخته و مانع توسعه اقتصادی منطقه می شوند.

شیرمحمدی با بیان اینکه در راستای محرومیت زدایی و توسعه پایدار می بایست حمایت های همه جانبه ای از بخش خصوصی صورت گیردگفت: سرمایه گذاران متعددی هستند که اهل ریسک نبوده و سرمایه های خود را در بانک ها و ... سپرده گذاری کرده اند، اما اینجانب که سرمایه گذار بومی هستم با هدف توسعه منطقه ریسک بزرگی را متحمل شده ام و پس از مرمت و بهسازی ترمینال شهر که حال به یک تالار مجلل تبدیل شده است، ایجاد و احداث مجهزترین آبدرمانی استان اردبیل در زادگاهم را کلید زده ام که امید می رود این اقدام ارزش و بهایی بیش از پیش برای مردم و مسئولین داشته باشد.

وی این مجتمع آبدرمانی را استانداردترین و مجهزترین مجتمع آبدرمانی استان اردبیل برشمرد و افزود: تنها خواسته ای که می توان برای این مجتمع مجهز از مسئولین امر داشت، دغدغه پارکینگ عمومی است که می توان با رایزنی های مسئولین امر محوطه ساختمان قدیمی جهاد کشاورزی که در حاشیه این مجتمع آبدرمانی قرار گرفته است را اجاره کرد و به گردشگران و اهالی خدمات ارائه کرد.

شیرمحمدی با ابراز خرسندی از حمایت های تمام قد شهردار، رئیس شورا و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر گیوی گفت: امید می رود با مساعدت امام جمعه و فرماندار شهرستان کوثر دغدغه پارکینگ عمومی نیز مرتفع شود.

به گزارش کوثرخبر، شهر گیوی به عنوان یکی از اصلی ترین کانون های آبدرمانی ایران زمین است و با وجود چشمه های متعدد درمانی که به "پدیده 7 چشمه" نیز معروف است، دارای ظریفیت و پتانسیل بالایی در این زمینه می باشد که همه ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.

اولین آبگرم معدنی گیوی و حمام سنگی این شهر از دیرباز میزبان هموطنان عزیزمان و همچنین پذیرای میهمانان و گردشگران بوده است.

حال با عنایت به گسترش گردشگری و با هدف ایجاد زیرساخت های لازم در این راستا و با عنایت و همکاری مسئولین شهرستان؛ دومین مجتمع آبدرمانی گیوی و مجهزترین مجتمع آبدرمانی استان اردبیل که آب مورد نیاز آن طبیعی و از طریق قنات های متعدد و تاریخی شهر و با فاکتور های بالای معدنی تامین میگردد؛ در مرکز شهر و در محل حمام سنتی و تاریخی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در آستانه افتتاح است.

آب این مجتمع بصورت آبدرمانی، گرم و کاملا معدنی بوده و از قنات های زیرزمینی شهر گیوی تامین می شود.

استخر شنای گیوی با طعم آب معدنی/تصاویر

ارسال نظرات