نماینده ولی فقیه در گیلان:

بسیج روحیه نجات و شادابی را به جامعه تزریق می کند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بسیج شجره طیبه و میقات پابرهنگان است که روحیه نجات و شادابی را به جامعه تزریق می کند.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۷۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با بسیجیان که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد ضمن تسلیت ایام پیش رو و اربعین حسینی اظهار کرد: حضور میلیون ها عاشق در مراسم اربعین حسینی نماد وحدت مسلمانان جهان است.

وی مراسم اربعین حسینی را کنگره جهانی عنوان کرد و گفت: مراسم اربعین حسینی شجره طیبه ای است که همواره در اذهان باقی می ماند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به هفته بسیج و گرامیداشت یادو خاطره امام (ره) و شهدای والامقام افزود: بسیج شجره طیبه و میقات پابرهنگان است که روحیه نجات و شادابی را به جامعه تزریق می کند.

آیت الله قربانی با بیان اینکه بسیج در بحران های مختلف حضور دارد و گره گشای بسیاری از مشکلات است یادآور شد: بسیجیان همواره در تمام عرصه های مختلف و بحران های گونانگون نظیر برف، سیل، زلزله، رفع محرومیت، تجاوز دشمن به کشور و ... حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه همانند عمارها و سلمان ها همواره در تاریخ ماندگار هستند اضافه کرد: انسان های اسوه و الگو در تاریخ ماندگار هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر هوشیاری در برابر ترفندهای دشمنان خاطرنشان کرد: شیطان قسم یاد کرده است که تا پای مردن انسان ها را از مسیر گمراه خواهد کرد، لذا باید در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمن هوشیار باشیم و عمل به موقع انجام دهیم.

آیت الله قربانی ثابت قدم بودن در برابر اوامر ولایت فقیه را یکی از ویژگی های بارز بسیجیان دانست و گفت: اطاعت از ولایت بر همگان واجب است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار