مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:

اعزام 2 هزار مددجو به مشهد مقدس تا پایان سال جاری

از آغاز سال جاری تا کنون 350 نفر به مشهد مقدس اعزام شده‌اند و قرار است تا پایان سال جاری 2 هزار نفر به مشهد مقدس اعزام شوند.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۱۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از اعزام 153 نفر از مددجویان زنجانی به کربلای معلی خبر داد.

هدایت صفری افزود: اداره کل کمیته امداد استان زنجان در راستای ارتقای سطح فرهنگ مددجویان خدمات متعددی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان برگزاری اردوهای زیارتی است، اظهار داشت: در همین راستا با کمک خیران طرح «شوق زیارت» اجرایی می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در طرح «شوق زیارت» نیازمندانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و خیرین امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و ... فراهم می‌شود، گفت: در آستانه اربعین حسینی 153 نفر در قالب طرح «شوق زیارت» به کربلای معلی اعزام شدند.

صفری متوسط هزینه اعزام هر مددجو را 400 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این هزینه‌ها با کمک خیرین تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین از اعزام 85 نفر از مددجویان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این تعداد مددجو از زنان سرپرست خانوار هستند.

صفری با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تا کنون 350 نفر به مشهد مقدس اعزام شده‌اند، بیان کرد: قرار است تا پایان سال جاری 2 هزار نفر به مشهد مقدس اعزام شوند.

وی با دعوت از خیران برای مشارکت در طرح شوق زیارت افزود: مردم استان برای مشارکت در این طرح می‌توانند با شماره‌‍گیری #8888*733* یا واریز وجوهات نقدی به شماره کارت 6037991899637122 اقدام کنند.

ارسال نظرات