فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند:

بسیجیان خدمتگزاران حقیقی مردم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمندگفت:تفکر بسیجی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه شکل گیرد و به نسل‌های جوان آموزش داده شود
کد خبر: ۸۷۸۱۱۹۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
سرهنگ پاسدار جواد رضایی در گفت‌وگو باخبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان اظهار داشت: تفکر بسیجی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه شکل گیرد و به نسل‌های جوان آموزش داده شود.
وی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان، بیان کرد: در طول هفته بسیج افتتاح پایگاه‌های محلات و کانون‌های اقشار بسیج با حضور مسئولین در سطح شهرستان انجام می‌شود.
فرمانده سپاه شهرستان هیرمند افزود: برگزاری نشست‌های روشنگری برای عموم مردم با محوریت بسیج و خدمتگزاری و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم منطقه سیستان بخشی از مهمترین فعالیت‌های هفته بسیج در شهرستان هیرمند است.
رضایی تصریح کرد: با توجه به اهمیت نشر فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه، برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی به همراه ارائه مشاوره رایگان کارآفرینان به مردم در سطح شهرستان در دستور کار قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا غبارروبی مزار شهدای شهرستان و سرکشی از خانواده شهدای عزیز نیز در این هفته در برنامه بسیجیان شهرستان قرار دارد
ارسال نظرات