به مناسبت هفته بسیج:

افتتاح نمایشگاه کتاب و صنایع دستی پایگاه سید الشهدا (ع)شهرستان بافق

نمایشگاه کتاب و صنایع دستی بانوان پایگاه سید الشهدا (ع) کارخانجات تعمیر لوکوموتیو شهرستان بافق ساعاتی پیش افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۲۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، نمایشگاه کتاب و محصولات صنایع دستی بانوان پایگاه سید الشهدا (ع) کارخانجات تعمیر لوکوموتیو شهرستان بافق با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج بافق و کارخانجات تعمیر لوکوموتیو شهرستان افتتاح شد.

محمد انوری مدریت کارخانجات تعمیر لوکوموتیو شهرستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: هدف از ایجاد این نمایشگاه به مناسبت هفته بسیج و ایجاد اوقات فراغت و سرگرمی برای جوانان می باشد و این در حالی است که خانواه ها می توانند با ارائه محصولات خود در این نمایشکاه ها در بعد اقتصاد خانواده کارامد باشند.

انوری در ادامه گفت: این نمایشگاه در مکان حوزه بسیج خواهران کارخانجات تعمیر لوکوموتیو شهرستان برگزار شده ،که نتیجه کلاس های متنوعی است کهدر زمینه های مختلف این طرح ارائه شده است. در این طرح بیش از 6 هزار ساعت آموزش برای آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن ، آموزش زبان انگلیسی ، کلاس خطاطی و نقاشی برای بیش از 80 نفر و در حوزه آموزش خانواده نیز 15 هزار ساعت کلاس برای بیش از 100 نفر در زمینه قالیبافی ، آشپزی ، مجسمه سازی و غیره برگزار شده است.

وی در ادامه به محصولات این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه بیش از سیصد عنوان کتاب در قالب هزار جلد ارائه شده و محصولات دستی این نمایشگاه نیزساخته دست بانون شهرستان می باشد که ساخت بعضی از آنها بیش از یک سال طول کشیده.

مدریت کارخانجات تعمیر لوکومتیو در آخر در پیامی اظهار داشت:امیدواریم مسئولین در جهت سلامت خانواده نگاه ویژه ای به این گونه طرح ها داشته باشند و محیطی مفرح و سالم برای خانواده ها و جوانان ایجاد کنند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته از ساعت 8 صبح الی 19 شب با 40 درصد تخفیف برای عموم دایر است.


ارسال نظرات