فرهنگ بسیج؛ نشات گرفته از نهضت سید الشهدا(ع) است

سابکی پور با بیان اینکه فرهنگ بسیج نشات گرفته از نهضت سید الشهدا(علیه السلام) است، گفت: بسیجیان با تکیه بر فرهنگ بسیجی بر دشمنان غلبه کرده و می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۴۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

حجت الاسلام جان محمد سابکی پور امام جماعت مسجد ولی عصر (عج) ندوشن در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از ندوشن، تمامی حرکتهای اسلامی و انقلابی بسیج درجهان اسلام را به برکت نهضت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) دانست و گفت: نهضت حسینی امروز در جهان سعادت دنیوی و اخروی انسانها را رقم می زند.

وی بابیان اینکه هرحرکت، نهضت و قیامی که برخاسته ازتفکر حسینی باشد قطعا پیروز است، گفت: امروز بسیجیان جهان در سراسر دنیا مجریان اصلی فرامین ولی فقیه زمان، امام خامنه ای هستند و درتمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پرچمدار صلح و معنویت می باشند.

سابکی پورخاطرنشان کرد: امروز این تفکر بسیجی است که با الهام از فرهنگ عاشورا مناسبات مختلف جهان را رقم می زند، امروز تفکر بسیج هیمنه پوشالی استکبار جهانی را درهم کوبیده و نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را درحوزه های گوناگون برملاکرده و سبب نامیدی، یاس و ناکامی منافقان، آمریکا واسرائیل شده است.

وی انقلابی ماندن، انقلابی شدن و انقلابی عمل کردن را یکی ازشاخصه های اصیل بسیجیان ازدیدگاه مقام معظم رهبری دانست و براهمیت آن تاکید کرد و افزود: انقلابی بودن و ماندن یک امر اساسی در حیات نظام اسلامی است، دشمن تلاش دارد تا روحیه انقلابی مردم ایران را تضعیف کند.

سابکی پورخاطرنشان کرد: برای اهل بصیرت شدن و با بصیرت عمل کردن درصحنه های مختلف انقلاب باید به حرکت و تفکر بسیج و هدف نهایی بسیج ایمان و باور داشته باشیم، برای جلوگیری ومبارزه با شیطنتهای دشمنان انقلاب اسلامی با چشم بصیرت وارد عمل شویم.

ارسال نظرات