به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود/20

آیین غبارروبی مزار شهدا توسط اصحاب رسانه استان البرز

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: جمعی از اصحاب رسانه استان البرز به مناسبت هفته مبارک بسبج، با حضور در گلزار شهدای امامزاده محمد (علیه السلام)شهرستان کرج در آئین غبارروبی قبور مطهر شهدا شرکت کرده و با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق می کنند.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۱۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم نوروزی فرصبح امروز در گفت وگویی، پاسداری از خون شهیدان را از وظایف خبرنگاران دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه استان البرز با رعایت انصاف و صداقت در کار خود، از خون شهدا پاسبانی کرده و به رسالت خود عمل کنند.

وی از برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدای امامزاده محمد علیه السلام شهرستان کرج به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و افزود: این مراسم با همکاری سازمان بسیج رسانه و سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان،  ساعت 7و نیم صبح پنجشنبه 4 آذر ماه برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه این برنامه در جهت معنویت افزایی بین اصحاب رسانه برگزار می‌شود گفت:
از همه اصحاب رسانه استان البرز دعوت می‌شود که جهت ادای دین به مقام شامخ شهدا و به ویژه شهدای گمنام که بی‌ادعا جان خود را در راه حفظ اسلام و تمامیت ارضی کشور فدا کردند، در این مراسم حضور به هم برسانند.

نوروزی فر در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در برنامه‌های متنوع سازمان بسیج رسانه استان می‌توانند جهت اطلاع از این برنامه‌ها همه روزه به جز ایام تعطیل با روابط عمومی این سازمان به شماره 02632400037 تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها