فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله در جلسه بازدید از منطقه رزمایش :

برگزاری رزمایش؛ مشت محکمی به دهان ابرقدرتهای جهانی خواهد بود/رزمایش، اقتدار بسیج را نشان می دهد

به منظور کسب آمادگی جهت رزمایش،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از منطقه رزمایش دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۴۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،سرهنگ زارع کمالی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:انشاء الله به حول و قوه الهی این رزمایش در اسفند ماه سال جاری در موقعیت شهید رشیدی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: حضرت آقا در خصوص رزمایش می فرمایند این رزمایشها ترس دهندة دشمنان و خوشحال کننده دوستان می باشد در جای دیگر می فرمایند جوانان را ببرید در بیابانها و با کارهای رزمی آشنا کنید.

زارع کمالی هدف از اجرای رزمایش را ایجاد آمادگی برای مقابله با تهاجم نظامی دشمن و هر گونه ناآرامی که ممکن است در داخل و یا خارج کشور ایجاد شود، برشمرد و افزود: ان شاء ا... این رزمایش هم با همین اهداف برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله در ادامه افزود:عناوینی که در این رزمایش بکارگیری می شود مقابله با ناآرامی ها،پدافند غیر عامل،دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات است که گردانهای بیت المقدس مأموریت پدافند غیر عامل،دفاع از کوی و برزن و مقابله با ناآرامی ها را اجرا می کنند و گردان کوثر مأموریت امداد و نجات را اجرا خواهند کرد.

وی افزود: این رزمایشات بحث حفظ و انسجام گردان را دنبال می کند ایجاد روحیه نشاط در امر بسیج و ان شاء الله تقویت بسیج به نوعی که بتوانند انرژیهایی که دارند در قالب رزمایش تخلیه کنند.کلیه گردانها قبل از رزمایش فرخوانی شده اند و در میدان تیر و تست آمادگی جسمانی نیز برگزار شده است.به حول و قوة این رزمایش برگزار خواهد شد و نشاندهندة قدرت و صلابت بسیج در عرصة آمادگی و دفاع از آب و خاک کشور اسلامی ایران می باشد و مشت محکمی به دهان ابرقدرتهای جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل جنایتکار می باشد تا خیال تجاوز نظامی را به این کشور اسلامی نداشته باشند.

زاع کمالی در پایان گفت: انجام انفجارات،پیاده روی شبانه،کلاسهای رزمی،سیاسی،فرهنگی-بصیرتی،با حضور حلقه های صالحین از دیگر برنامه های این رزمایش خواهد بود.

{$sepehr_album_13587}

ارسال نظرات