جانشین سپاه مشگین‌شهر:

تحریم‌ها با قدرت ایران و به زور برداشته می‌شود

جانشین سپاه مشگین‌شهر گفت: متاسفانه برخی افراد تنها راه نجات این کشور را تعامل با آمریکا می‌دانند این درحالی است که با وجود توافقات انجام گرفته برخی از تحریم‌ها را برای 10 سال آینده تمدید کرد هر چند این تحریم‌ها با قدرت ایران و با زور برداشته می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۶۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹

به گزارش روابط عمومی بسیج ، یادواره شهدای روستاهای بارزیل، دستگیر و حاجیلو در مسجد جامع روستای بارزیل به همت حوزه عاشورا برگزار شد.

در این یادواه ابراهیم کریملر اناری جانشین سپاه شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه مسلمانان نباید با یهودیان و مسیحیان دست دوستی داد گفت: یهود و مسیح دوستان یکدیگر هستند و هر کس با آنان دست دوستی دهد با آنان خواهد بود و آنان نیز ظالم و دشمن مسلمین هستند و خداوند ظالمان را هدایت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امروز روز اربعین حسینی است افزود: اربعین روزی است که حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) و اسرای کربلا بعد از 40 روز وارد کربلا شده و به زیارت شهدای کربلا و امام حسین (ع) رفتند و امروز نیز به یاد آن روزها بیش از 30میلیون نفر در عرض 40 روز به زیارت امام حسین (ع) مشرف شده‌اند.

وی افزود: در گذشته مرقد مطهر امام حسین (ع) خالی بود اما امروز به برکت خود شهداء و ایستادکی ملت ایران موجب شده است بیش از 30 میلیون مسلمان بدون هیچ گونه نگرانی و مشکلی وارد کربلا شده و به زیارت امام حسین (ع) مشرف شوند این در حالی است که در مکه عربستان نتوانست 2 میلیون نفر را مدیریت کند.

اناری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: در قرآن آمده است که با کافران بیعت نکنید بلکه در مقابل انان جهاد کبیر انجام دهید و با اقتدار موجبات ترس دشمنان را فراهم کنید همان‌طور که ایران با نشان دادن چندین شهرک موشکی موجب شد دشمن از ترس از این کشور فاصله بگیرد.

وی افزود: 1400 سال پیش امام حسین (ع) و یارانش در یک روز به شهادت رسیدند اما امروز شرایط تغییر یافته و حسینیان زمان یزیدیان زمان را نابود خواهد کرد هر چند برخی از افراد همچنان بر طبق دوستی با آمریکا می‌کوبند اما هیچ غلطی نمی‌تواند در باره ایران انجام دهد در مقابل جمهوری اسلامی ایران سنگرهای اصلی جهان را فتح کرده و انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در گذشته کشور عراق به دستور آمریکا در مقابل ایران اسلامی قرار گرفته بود اما امروز خادم ملت ایران شده و پذیرای زائران حسینی است.

جانشین سپاه مشگین‌شهر تاکید کرد: کشورهایی همچون عراق، سوریه، افغانستان، یمن، لبنان، غزه و ... در اختیار ایران اسلامی است، در جنگ ایران و عراق شوروی سابق نیز با آمریکا همراه بوده اما امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران موجب شده است که در کنار این کشور قرار گیرد و یکی از هم پیمانان ایران شده و هواپیماهای آنان از همدان برای نابودی آمریکا پرواز می‌کند.

وی افزود: ایستادگی جوانان و رزمندگان اسلام موجب شده است دشمن عقب نشینی کند و رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند که اسرائیل باید نابود شود و در حال حاضر اسرائیل در محاصره ایران اسلای است و در کمتر از 25 سال نابود خواهد شد و روزی خواهد رسید که کاخ سفید آمریکا نیز به دست مسلمانان خواهد افتاد.

وی با اشاره به اختلاف سلیقه‌ای که در کشور وجود دارد گفت: در این کشور دیدگاه‌های متفاوتی در باره آمریکا وجود دارد که برخی از این دیدگاه‌ها ترس از آمریکاست در حالی که اگر آمریکا می‌توانست بر ایران پیروز شود لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.

اناری گفت: متاسفانه برخی افراد تنها راه نجات این کشور را تعامل با آمریکا می‌دانند این درحالی است که آمریکا در چند روز گذشته با وجود توافقات انجام گرفته برخی از تحریم‌ها را برای 10 سال آینده تمدید کرد هر چند این تحریم‌ها با قدرت ایران و با زور برداشته می‌شود.

وی تاکید کرد: وقتی کشوری خود را در خطر غرق شدن ببیند به هر چیزی دست دراز می‌کند لذا اکنون آمریکا در حالت نابودی قرار گرفته و برای خرید فرصت آل سعود را وارد میدان کرده تا بتواند چند وقتی بیشتر دوام پیدا کند.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا یکی از تاکتیک‌های مقام معظم رهبری بود تا به دنیا ثابت کند که آمریکا غیر قابل اعتماد است لذا بعد از این طبق فرمایشات امام راحل هیچ کس حق ندارد با آمریکا وارد مذاکره شود مگر با اجازه رهبر انقلاب اسلامی که این امر نیز برای یک بار انجام گرفت و نتیجه فوق به دست آمد.

ارسال نظرات