رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل:

پاکی نفس , صداقت واخلاص استاد مؤذن زاده اردبیل والاتر از نوای دلنشین او بود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل گفت : پاکی نفس , صداقت واخلاص استاد مؤذن زاده اردبیل والاتر از نوای دلنشین او بود.
کد خبر: ۸۷۸۱۵۰۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی در جلسه اعضای مرکزی انجمن شعر بسیج استان اظهار کرد : شخصیت والا و عالی استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی متأثر از صدای خوش ورسای او نبود بلکه سرشت پام , قلب سلیم, صداقت در گفتار وعمل از او انسانی برجسته وبی نظیر ساخته بود و او را در دل محبان اهل بیت (علیهم السلام ) جای داده بود.

وی افزود : نعمتی که خداوند متعال به استاد سلیم ارزانی داده بود , شکر نعمت را به زیبایی هرچه تمامتر بجا آورد و این موهبت الهی را وقف بهترین بندگان الهی کرد وتا پایان عمر گرانمایه خویش اندکی ا زمعامله وتصمیم خویش دچار شک وشبهه نشد وبا کوله باری از عشق به ساحت قدسی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به دیار باقی شتافت .

دشتی گفت : دار الارشاد اردبیل تا برپایی قیامت به این فرزند حسینی و ولایی خود خواهد بالید و او را از ذهن خود پاک نخواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه با عرض تسلیت ضایعه فقدان این هنرمند فهیم وارزشی به جامعه هنری استان , شعر وادبا گفت : به جهت حضور هنرمندان در مراسم تشییع جنازه استاد سلیم مؤذن زاده , مراسم عصر شعر باران پاییزی که قرار بود عصر امروز با حضور شعرای تراز اول استانهای آذربایجانشرقی , آذربایجانغربی , زنجان , گیلان واردبیل برگزار شود کنسل شد وانشاء الله در فرصت دیگر برگزار شد.

ارسال نظرات