فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

فیلم سینمایی "یتیم خانه ایران" در بهاباد اکران می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: فیلم سینمایی "یتیم خانه ایران" به مناسبت هفته بسیج در شهرستان بهاباد اکران می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۲۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرگرد احمد حاجی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه فیلم سینمایی "یتیم خانه ایران" در بهاباد برگزار می‌شود، اظهار کرد: اکران این فیلم سینمایی با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد بهاباد فردا در بهاباد انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد گفت: این فیلم که به بازه تاریخی سالهای 1295 تا 1297 شمسی و حادثه تلخ قحطی در کشورمان می‌پردازد توسط ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی قلاده‌های طلا ساخته شده و حاصل پنج سال پژوهش مستمر است.

حاجی زاده با دعوت از حضور مردم برای اکران این فیلم، خاطرنشان کرد: این فیلم روایتی از کشتار 9 میلیون ایرانی است که تاکنون داستان هلوکاست گونه آن، راه به هیچ اثر هنری و سینمایی پیدا نکرده و هر ایرانی دوستدار وطن را تا انتها پای پرده سینما میخکوب می‌کند.

وی گفت: اکران فیلم در روز چهارشنبه 3 آذرماه در سه سانس 14 الی 16، 16 الی 18 و 18 الی 20 در محل سالن مجتمع فرهنگی هنری ملاعبدالله بهابادی انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با اشاره به اینکه عموم مردم می‌توانند به تماشای این فیلم بپردازند، گفت: شهروندان برای تهیه بلیط می‌توانند به حوزه‌های مقاومت بسیج و یا پایگاههای مقاومت بسیج مراجعه کنند.

ارسال نظرات