مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

بسیج قدرت نهفته اسلام است/ دستاوردهای بسیج نشان از عظمت و ارزشمندی آن دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خاتم در جمع پرسنل این ناحیه بسیج را قدرت نهفته اسلام و از ابتکارات معمار کبیر انقلاب دانست .
کد خبر: ۸۷۸۱۸۳۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجه الاسلام والمسلمین خوشنام در جمع پرسنل ناحیه مقاومت بسیج خاتم با گرامیداشت هفته بسیج گفت :بسیج از ابتکارات معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ( ره ) و قدرت نهفته اسلام است . در عصر حاضر بسیج تبدیل به یک الگو در کشورهای استکبار ستیز در جهان شده است و ما باید بسیج و بسیجیان را حمایت و تقدیر کنیم چرا که خدمت به بسیج خدمت به اسلام ناب محمدی ( ص ) است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : اگر به دستاوردهای بسیج در طول این چند سال در زمینه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و . . . نگاهی بیاندازیم متوجه عظمت و ارزشمند بودن بسیج می شویم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم در بخش دیگری از سخنان خود افزود : تفکر بسیجی باید در تمام عرصه های جامعه اجرا شود ، تفکر بسیجی یعنی انقلابی گری ، یعنی داشتن بصیرت ، یعنی پیروی از رهبری جامعه و عمل به دستورات ولی فقیه ، تفکر بسیجی یعنی بن بست شکنی و تکیه بر شعار ما می توانیم ، تفکر بسیجی یعنی انقلابی بودن و ماندن یعنی قاطعانه بودن در مقابل دشمنان بشریت .

وی افزود: بسیجیان با توجه به اینکه در کنار دانش نوین و تلاش با نیروی ایمان حرکت می کنند بر دشمنان بشریت غلبه می نمایند .

خوشنام در پایان گفت: ان شااللهبه یاری خدا همین بسیجیان زمینه ساز ظهور حضرت مهدی ( عج ) خواهند شد .

ارسال نظرات