فرمانده سپاه بندرلنگه خبر داد

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 3 شهید گمنام در بندرکنگ

فرمانده سپاه بندرلنگه از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 3شهید گمنام در بندرکنگ و 2 شهید دیگر نیز در جزیره فارو در سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۱۹۵۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،سید حسین فاطمی عصر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شهرستان بندرلنگه از تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر 3شهید گمنام در بندرکنگ و 2شهید دیگر نیز در جزیره فارو در سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) خبر داد.

وی افزود: 7 آذرماه پیکر پاک و مطهر 10 شهید گمنام از شهرستان پارسیان وارد بندرلنگه خواهند شد که مراسم وداع با شهدا در مسجد جامع این شهرستان در این شب برگزار خواهد شد و سپس در روز 8 آذرماه برابر با سالروز رحلت جانسوز پیامبر اسلام (ص) 3شهید گمنام پس از تشیع در بندرکنگ به خاک سپرده می‌شوند و همچنین دو شهید بزرگوار دیگر به جزیره فارور جهت خاکسپاری انتقال داده خواهند شد.

فرمانده سپاه بندرلنگه تصریح کرد: همچنین تعداد 5 نفر دیگر از پیکرهای پاک و مطهر شهدا پس از تشیع توسط مردم ولایتمدار بندرلنگه به بندرعباس منتقل خواهند شد.

فاطمی در پایان گفت: از تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی و مردم برای بهتر برگزار شدن این مراسم همیاری وهمکاری می‌طلبیم و باشد که مورد شفاعت شهدا قرار گیریم.
ارسال نظرات