فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم:

بسیج امروز خار چشم دشمنان نظام و انقلاب است

فرمانده سپاه بندرلنگه در اجتماع بزرگ بسیجیان گفت: بسیج امروز خار چشم دشمنان نظام و انقلاب است و این مجموعه باتقوا در صف‌بندی‌های سیاسی حاضر نمی‌شود ولی در عین حال آگاه و بیدار و گوش به فرمان ولایت است.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۰۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،سید حسین فاطمی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: دفاع مقدس آئینه رشادت‌ها و جانفشانی بسیجیان است و بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است و به فرموده مقام معظم رهبری، بسیجی یعنی علی که تمام وجودش را وقف اسلام کرد.

وی افزود: بسیج امروز یک سازمان یا نهاد و یا یک شخصیت حقیقی و حقوقی نیست بلکه بسیج به برکت خون شهیدانش در تمام جهان شناخته شده است و دشمنان از نام بسیج هراسانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: بسیجی نیاز به ثبت‌نام ندارد و بسیجی به ویژگی اخلاص و تقوا شناخته می‌شود بسیجی یعنی حضور در همه عرصه‌ها، یعنی حضوری جهادگرانه که هرکجا به آن نیاز شد حاضر شود.

فاطمی تصرح کرد: بسیج امروز خار چشم دشمنان نظام و انقلاب است و این مجموعه باتقوا در صف‌بندی‌های سیاسی حاضر نمی‌شود ولی در عین حال آگاه و بیدار و گوش به فرمان ولایت است.

وی در پایان یادآور شد: امروز بسیج به عنوان مدافع حرم نیز از ارزش‌ها و آرمان‌های ما نیز در مقابل دشمنان اسلام دفاع می‌کند.
ارسال نظرات