ویژه هفته بسیج(19) مدیر خبرگزاری ایرنا استان البرز در گفت و گو با بسیج؛

بسيجيان بايد پرچمداران پيشرفت و اقتدار كشور باشند

داریوش غفاری گفت: فلسفه تشكيل بسيج انجام كارهاي بزرگ با روحيه جهادي و شناخت درست از شرايط و اطاعت از فرمان ولايت بوده است.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۴۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

داریوش غفاری مدیر خبرگزاری ایرنا در استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: فلسفه تشكيل بسيج انجام كارهاي بزرگ با روحيه جهادي و شناخت درست از شرايط و اطاعت از فرمان ولايت بوده است، همانطور كه در دوران دفاع مقدس نيز اين تفكر بروز و ظهور پيدا كرد و توانست عزت و اقتدار را براي كشور به ارمغان آورد. 

وی افزود: بي شك امنيتي كه امروز در كشور حكمفرماست حاصل عزت آفريني ايثارگران و بسيجياني است كه در ادوار مختلف در پاي عهد خود استوار مانده و با بصيرت كامل و حقيقي به تكاليف خود عمل كرده اند.

غفاری بااشاره به اینکه بصير بهترين واژه اي است كه در توصيف بسيجيان حقيقي مي توان به آن اشاره كرد عنوان کرد:  بصيرت يعني دست بيعت با غدير، غدير يعني آنهايي كه جلوتر رفته اند باز گردند و آنها كه عقب مانده اند خود را برسانند، اين راه و رسم حركت در مسير ولايت است، پيشتر از ولايت نرويم و عقب هم نمانيم.

وی با بیان اینکه به تعبير مقام معظم رهبري امروز سينه به سينه دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگي قرار داريم گفت: گسترش تفكر بسيجي مي تواند چراغ راه همه ما براي پيروزي در اين ميدان مبارزه باشد، ميدان مبارزه اي كه دشمن شناسي اصلي ترين سلاح كاربردي در آن است.

غفاری در پایان خاطر نشان کرد: امروز پيشرفت و اقتدار كشور هدفگذاري اصلي همه ما است و در صورتي كه تفكر ناب بسيجي در اين حوزه ها نيز حاكم شود به طور قطع فتح الفتوحي ديگر رقم خواهد خورد به شرط اينكه وقت ذي قيمت خود را به درگيري ها و اختلافات دشمن شاد كن اختصاص ندهيم و از دقايق آن براي اعتلاي نظام اسلامي و خدمت به مردم بهره ببريم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها