دیدار کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان طارم با امام جمعه طارم

به مناسبت گرامیداشت روز کتاب ، کتابخوانی و کتابدار، کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان طارم با امام جمعه شهرستان طارم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۵۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، یاسر روحانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طارم در ابتدای این این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم شهرستان طارم گزارشی ار وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان طارم ارائه دادند.

در ادامه امام جمعه شهرستان طارم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کتابداران در ترویج کتابخوانی و همچنین تسلیت ایام اربعین خاطر نشان کردند که واقعه اربعین نیاز به پرداختن دارد، صادقی پور گفت: عشق و ارادات شیعیان به اربعین و خاطرات زوار اربعین در این سفر معنوی نیاز به عرضه به تمامی مردم دنیا در سراسر جهان دارد و باید در این رابطه و احوالات مردم در سفر معنوی اربعین مطالعه میدانی انجام داد و به جهانیان عرضه کرد.

حجت الاسلام و صادقی پور ضمن اشاره به عدم رغبت مردم به مطالعه یادآور شد: با توجه به گسترش فضای مجازی همه مردم اذعان دارند که مطالعه مجازی نمی تواند جای کتاب را پر کند و کتاب هیچوقت جایگاه خود را از دست نمی دهد و باید این رسانه در بین عموم مردم ترویج شود.

وی با بیان اینکه آمار های مختلفی از مطالعه ارائه می شود افزود: مطالعه انواع و اقسامی دارد اعم از کتاب، مجله، فضای مجازی تفکر را هم نوعی مطالعه خواند و افزود که قرآن کریم همه را به تفکر دعوت می کند.

حجت الاسلام صادقی پور امام جمعه شهرستان به ظرفیت بسیار خوب کتابخانه های عمومی شهرستان طارم اشاره کرده و افزود: که بیش از جمعیت شهرستان کتاب در کتابخانه های عمومی داریم که نشان از وضعیت مناسب کتابخانه های عمومی شهرستان است.

ارسال نظرات