خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا در تبریز:

نقش ارزنده‌ای بسیج در عرصه‌های سازندگی/ توسعه با فرمول غربی محقق نمی شود

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا در همایش شکوه هجرت تبریز که در کانون بسیج جوانان این کلانشهر برگزار شد، با بیان اینکه نگرش جهادی در عرصه‌های سازندگی، علمی و فرهنگی پاسخ داده، تاکید کرد: بسیج نقش ارزنده‌ای در عرصه‌های سازندگی و آبادانی مناطق محروم داشته است.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۸۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عظیم ابراهیم پور با تاکید به اینکه برنامه توسعه با فرمول غربی محقق نمی شود، تجمل‌‌گرایی، قاچاق، اختلاس، سوء مدیریت، فاصله طبقاتی، بروکراسی اداری، ضعف تولید و نداشتن روحیه جهادی را از جمله مشکلات امروز کشور برشمرد که مانع تعالی نظام هستند.

وی با بیان اینکه امروز باید با تفکر بسیجی و جهادی وارد عرصه شد، اظهار کرد: امروز نهادهای انقلابی باید طوری طراحی شوند که خود را ذیل ساختارهای موجود قرار ندهند چراکه ساختارها، قوانین و آیین نامه‌‌های موجود کشور، اغلب به ضرر تولید، اقتصاد و کسب و کار است.

ابراهیم پور با تاکید به اینکه حرکت نیروهای جهادی بسیج باید به سمت تحقق تمدن اسلامی به دور از بازی‌های سیاسی باشد، خاطرنشان کرد: چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب نداریم،بلکه بنا بر امر رهبر فرزانه انقلاب، انقلابی و غیرانقلابی داریم که باید شاخص‌‌های هر کدام را بشناسیم.

وی با اشاره به تلاش های فعالان بسیج سازندگی در عرصه آبادانی کشور، گفت: فعالان بسیج سازندگی با حرکت‌های جهادی خود موجب جلب رضایت مردم مناطق محروم، مستضعف و دورافتاده شهرها و روستاهای کشور شده اند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا با توجه به تجلیل رهبری از جهادگران بسیج، بیان داشت: حرکت جهادی عزت به همراه داشته و انسانی که وارد عرصه جهاد شود، روحش بزرگ و مقامش والاتر خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا نیز در سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب حمایت از محرومان و مستضعفان است، یادآوری کرد: زندگی ساده امام و رهبری، تذکری است که همواره در مسیر انقلاب باشیم و از فرهنگ اشرافی‌گری غرب دوری کنیم.

علی قادری با اشاره به تفکرات محرومیت زدایی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، تصریح کرد: شکل گیری بسیج سازندگی به دستور امام راحل نیز مبنی بر محرومیت زدایی بود که باید با حرکت‌های جهادی بسیج در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها