عضو شورای اسلامی شهر هرات مطرح کرد:

صباغیان تاکنون هیچ جلسه ای با شورای شهر هرات نداشته/خبری از حمایت‌ها و قول‌های آقای نماینده نیست

عضو شورای شهر هرات گفت: علیرغم ادعای نماینده مبنی بر رعایت عدالت و احترام مساوی به پنج حوزه انتخابیه، تا به امروز و بعد از انتخابات اردیبهشت ماه،هیچ جلسه ای با اعضای شورای شهر هرات جهت پیگیری مسائل و مشکلات مردم برگزار نشده است.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۰۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، نایب رئیس شورای اسلامی شهر هرات با انتقاد از عدم همکاری نماینده مجلس شورای اسلامی با شورای اسلامی شهر هرات اظهار داشت: در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی،نماینده محترم با رای اعتماد حدود 70 درصد مردم هرات مواجه شدند و توانستند با تکیه بر همین آرا بر صندلی بهارستان بنشینند و پیگیر مشکلات حوزه انتخابیه شوند.

قاسم محمودی گفت: علیرغم ادعای نماینده مبنی بر رعایت عدالت و احترام مساوی به پنج حوزه انتخابیه، تا به امروز و بعد از انتخابات اردیبهشت ماه، هیچ جلسه ای با اعضای شورای اسلامی شهر هرات جهت پیگیری مسائل و مشکلات مردم و شهرستان برگزار نکرده و برای اعضای شورای اسلامی که نماینده مردم هرات هستند احترام قائل نیستند.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی قبل از انتخابات طی دو جلسه با وی تمام مشکلات و مسائل شهررا بیان و جمع بندی کردند و نماینده محترم نیز قول حمایت دادند ولی تاکنونی خبری از حمایت ها و قولها نشده است.

محمودی خاطر نشان کرد: صباغیان تاکنون چند بار به شهرستان خاتم عزیمت کرده و با مسئولین و مردم دیدار داشته اند ولی تاکنون برای دیدار با اعضای شورای اسلامی که به نوعی نماینده مردم هستند اقدامی صورت نگرفته است و پیگیرهای ما نیز بی نتیجه مانده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هرات در پایان گفت: نماینده مردم خاتم باید بداند که احترام به شورای اسلامی در واقع احترام به مردم نجیب و قدرشناس شهرستان است وشوراها برگزیده مردم و نماد دموکراسی می باشند.

ارسال نظرات