به مناسبت هفته بسیج برگزارشد

یادواره شهید مهیم ریگی در بخش نوک آباد خاش برگزار شد

یادواره شهید مهیم ریگی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرماندار خاش و مقامات محلی در شیرآباد گوهرکوه بخش نوک آباد این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۸۲۴۴۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  فرماندار خاش  در این یادواره گفت: شهیدان از سرمایه های ارزشمند کشور هستند که عزتمندی و سرافرازی میهن نتیجه رشادت ها و ایثارگری های آنان است.
محمداکبر چاکرزهی با گرامیداشت هفته بسیج از نقش بسیجیان در توسعه کشور قدردانی کرد و افزود: عزت و سربلندی کشور مرهون حاکمیت بسیج و تفکر بسیجی در جامعه است.
وی اظهار داشت: بسیج از پایه های ارزشمند کشور در زمینه حفظ و تامین امنیت و تقویت روح وحدت و نشاط اجتماعی محسوب می شود.
وی با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های دولت در حوزه های مختلف گفت: اجرای طرح تصفیه خانه آب، طرح های عمرانی، خدماتی و هادی روستایی از برنامه های مهم دولت در منطقه گوهرکوه است که به زودی وارد مرحله عملیاتی می شوند.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خاش نیز در این یادواره گفت: تفکر بسیج و تداوم راه شهیدان در جامعه آثار خیر و امیدآفرین به همراه دارد و برپایی یادواره های شهیدان گامی مهم در زمینه حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.
مولوی خلیل الله ربانی امام جمعه گوهرکوه خاش نیز بیان کرد: شهیدان در جامعه اسلامی و در نزد خدای متعال از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار هستند.
وی افزود: بسیج به تعبیر زیبای امام راحل (ره) لشکر مخلص خداوند است و همه ما به وجود این شجره طیبه افتخار می کنیم و بر خود می بالیم که بسیج در جامعه حضوری فعال و موثر دارد.
حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاش نیز گفت: حفظ وحدت و انسجام ملی، تلاش برای حفظ و تامین امنیت، حضور فعال در عرصه های دفاع از ارزش های والای اسلامی و انقلابی و مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان از اهداف عالی و برجسته تشکیل بسیج در جامعه است.
در پایان این مراسم از فرزند شهید ریگی یکی از شهدای مقابله با اشرار با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
ارسال نظرات