فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید منظری بندرعباس:

رزمایش الی بیت‌المقدس به‌منظور بالا بردن توان دفاعی و رزمی بسیجیان برگزار می‌شود/ اجرای برنامه‌های ویژه در جهت مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید منظری بندرعباس گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس به‌منظور بالا بردن توان دفاعی و رزمی بسیجیان و آمادگی دفاع همه‌جانبه از کیان نظام اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۵۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،امیرارسلان شهبازی  در حاشیه برگزاری رزمایش  الی بیت‌المقدس حوزه مقاومت شهید منظری  اظهار داشت: رزمایش  الی بیت‌المقدس این حوزه با حضور دسته‌های واکنش سریع گردان الی بیت‌المقدس و پایگاه‌های مقاومت تحت امر اجراشده است.

وی افزود: این رزمایش در منطقه عملیاتی و رزمایشی روستای تخت به‌منظور بالا بردن توان دفاعی و رزمی بسیجیان و تهدیدات جنگ نرم دشمن برگزار گردید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید منظری بندرعباس گفت: این رزمایش با حضور بیش از 20 دسته واکنش سریع و با اجرای برنامه‌های متنوع ازجمله رزم شبانه، میدان تیر، پیاده‌روی در شب و آسیب‌های فضای مجازی در حال برگزاری است.

شهبازی ادامه داد: امروز باتوجه به اینکه دشمنان نظام به قدرت نظامی کشورمان پی برده‌اند و توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران ندارند فضای جنگ را تغییر داده‌اند و از طریق ماهواره و فضای مجازی به‌دنبال تخریب بنیان خانواده‌ها اللخصوص جوانان و نوجوانان به واسطه جنگ نرم هستند که وظیفه نهادهای فرهنگی به‌ویژه بسیج و سپاه است که نقش عمده‌ای را در جهت برهم زدن نقشه‌های شوم دشمنان نظام ایفا نمایند.

وی اضافه کرد: حوزه مقاومت بسیج شهید منظری بندرعباس تاکنون برنامه عمده‌ای را در این راستا اجرا کرده است که به لطف خدا موفقیت‌های خوبی را به‌همراه داشته است و کماکان این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.


شهبازی در پایان خاطرنشان ساخت: بسیجیان ولایت‌مدار حوزه مقاومت شهید منظری در تمامی شرایط آماده دفاع از کیان مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند و با جان و دل به ندای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظه‌العالی) لبیک خواهند گفت.
ارسال نظرات