مراسم یادبود زینب انقلاب مرحومه حدیده چی برگزارشد

حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد ضمن برشمردن ویژگی های مبارزاتی مرحومه حدیده چی گفت:این بانوی پرهیزکار، تربیت شده‌ی مکتب قران و نمونه والایی از تربیت دینی و رسیدن به این حیات طیبه بود.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۱۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ مراسم یادبود زینب انقلاب زنده یاد مرضیه حدیده چی دباغ با حضورمقامات کشوری و لشکری در حسینیه ی حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزارشد .

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد ضمن برشمردن ویژگی های مبارزاتی مرحومه حدیده چی گفت:این بانوی پرهیزکار، تربیت شده‌ی مکتب قران و نمونه والایی از تربیت دینی و رسیدن به این حیات طیبه بود. زندگینامه‌ی او سرشار از مبارزه خستگی‌ناپذیر علیه استکبار و باطل بود. شناخت راه، گام نهادن در آن و استقامت در راه و هدف جزو ویژگی‌های خواهر دباغ بود.

وی ادامه داد: اگر انسان در مدرسه قرآن زانو بزند و راهی که خدای سبحان توسط انبیا ارائه کرده است فرا روی خود قرار دهد به عالی‌ترین مرحله حیات که همان حیات طیبه است دست خواهد یافت.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه مبارزاتی مرحومه مرضیه حدیدچی (دباغ) در دوران پیش از انقلاب گفت: آن بانوی سخت کوش و دلاور، همواره در دوران اختناق در عرصه مبارزه حضور داشت و در تبعیت از رهبر کبیر انقلاب، فعالیت های انقلابی خود را آغاز کرد.

وی با توجه به هفته بسیج و نقش این نیرو کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر تحکیم و تقویت ارکان بسیج تاکید دارند زیرا اقتدار بسیج یعنی افزایش اقتدار امت اسلام و جامعه اسلامی، یعنی شکوه، عظمت و امنیت کشور، یعنی رشد و بالندگی علمی نظام اسلامی.

در پایان بخش‌هایی ازپیام مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت مرضیه حدید‌چی دباغ قرائت شد.

در این مراسم سردار دهقان وزیر کشور و سردار نقدی مسئول سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از اعضاء شورای شهر تهران و مسئولین کشوری و لشکری حضور داشتند.
ارسال نظرات