خبرهای داغ:
امام جمعه شهر قروه درجزین:

بسیجیان به تأسی از امام علی(ع) خود را وقف اسلام کرده‌اند

امام جمعه شهر قروه درجزین با بیان اینکه به تعبیر بسیار زیبای مقام معظم رهبری نمونه بارز بسیجی امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) است، گفت: حضرت علی(ع) تمام زندگیش وقف اسلام بود و بسیجیان ما نیز به تأسی از امام علی(ع) خود را وقف اسلام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۹۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام محمدرضا محمدی‌سبزواری در گردهمایی بسیجیان بخش قروه درجزین که با حضور مسئولین این شهر و جمعی از پاسداران و بسیجیان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: از زمانی که مکتب بسیج توسط امام(ره) بنیانگذاری شده کشور ما شاهد خیرات و برکات فراوانی بوده‌ است.

وی بیان کرد: این شجره طیبه در عمق جان و دل مردم ایران جای گرفته و شاخ و برگش اقصی نقاط کره خاکی را در برگرفته و روزبه روز نیز در حال گسترش است.

امام جمعه شهر قروه درجزین تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری تفکرات، گفتار و رفتار امام (ره) بر گرفته از قرآن بود و یکی از این تفکرات، تفکر بسیج است.

وی افزود: به تعبیر بسیار زیبای مقام معظم رهبری نمونه بارز بسیجی مولا و مقتدای ما امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) است که تمام زندگیش وقف اسلام بود و بسیجیان ما نیز به تأسی از امام علی(ع) خود را وقف اسلام کرده اند.

محمدی اظهار داشت: اگر بخواهیم مصداق بسیج را از اول انقلاب بیان کنیم کسی جز حضرت امام(ره) لایق آن نیست و بعد از ایشان نیز کسی که این درخت را همچون باغبانی به ثمر رسانده مقام معظم رهبری است چراکه تفکرات ایشان نیز همچون امام(ره) براساس قرآن است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز بر استکبارستیزی، عدم سازش با کفار و دشمنان تأکید دارند که مواضع ایشان به طور کامل مطابق آیات قرآن است.

امام جمعه شهر قروه درجزین خاطرنشان کرد: تاریخ ثابت کرده، کسانی که با بسیج بوده‌اند عزت یافته‌اند و کسانی که از بسیج جدا شده‌اند به افرادی مطرود در جامعه تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار