خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه کلیبر:

تا زمانی که حق و باطل هست، نزاع و دشمنی هم وجود دارد

مسئول فرهنگی سپاه کلیبر در نشست هیئت منتظران موعود پایگاه امام صادق(ع) خمینیه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه جنگ بین حق و باطل از زمان تولد بشریت تا به امروز وجود داشته، گفت: تا زمانی که حق و باطل هست، نزاع و دشمنی هم وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۸۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبدی افزود: امروزه دشمان اسلام با برنامه ریزی های مختلف تلاش در براندازی نظام اسلامی را دارند.

وی یادآوری کرد: دشمنان تلاش می کنند تا ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی را در دنیا رواج دهند بنابراین ما باید با شناخت دشمن و آگاهی به خصوصیات دشمن، حساسیت خود را بالا برده و هوشیاری خود را حفظ کنیم.

عبدی با اشاره به آیه 120 سوره بقره، تصریح کرد: تا زمانی که از دین خود دست برنداریم دشمنان همچنان به دشمنی با ما ادامه خواهند داد ولی ما به پاسداری از این انقلاب و حفظ آرمان های شهدا در راه خود ثابت قدم مانده و دست از آرمانهای خود برنخواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به جنایت های امریکا و حمایت آنها از داعش، اظهار کرد: امریکا کشوری جنایتکار است که دم از حقوق بشر می زند و این درحالی است که در 28 جنگ به صورت مستقیم شرکت داشته و در دیگر جنایتهایی که در منطقه صورت می پذیرد نیز به صورت غیرمستقیم شرکت دارد.

عبدی در بخش پایانی سخنان خود به مسئله برجام و توافق نامه هسته ای نیز اشاره ای کرد و بیان داشت: اینکه امریکا در برجام به عهد خود وفا نکرد، نشان عهدشکنی امریکا است ولی دولت نیز در این مسئله مقصر بوده و نباید با شناختی که از امریکا و عهدشکنی های آن ها داشتند، برجام را می پذیرفتند.

وی ادامه داد: اگر ما خواسته امریکا را بپذیریم، به طور حتم چیزهای زیادی را از دست خواهیم داد و ما باید با گوش به فرمان بودن و لبیک گویی به رهبر انقلاب و پیروی از راه و آرمان های شهدا، راه پیروزی را برخود هموار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها