امام جمعه الیگودرز

فعالیت بسیج در تقابل با دولت نیست

امام جمعه الیگودرز گفت:فعالیت بسیج در تقابل با دولت نیست و یقینا هر دولتی اگر می خواهد موفق شود باید دست یاری به سمت بسیج دراز کند.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۷۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام ارزنده در خطبه های این هفته نماز جمعه الیگودرز با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج گفت:پس از سال ها و بویژه در همان ایام شروع جنگ همگان به تدبیر و دور اندیشی حضرت امام (ره)در راستای تشکیل این نهاد پی بردند.
وی با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیج در تمامی عرصه ها گفت:متاسفانه علاوه بر دشمنان خارجی که دائم درصدد تخریب و تضعیف بسیج هستند برخی افراد سیاست بازو دنیا طلب هم در داخل کشور می خواهند این نهاد برآمده از مردم را تضعیف. نمایند.
امام جمعه به اقدامات بسیج در تمامی حوزه ها بویژه اقتصاد مقاومتی اشاره نمود و افزود:فعالیت بسیج در تقابل با دولت نیست و یقینا هر دولتی اگر می خواهد موفق شود باید دست یاری به سمت بسیج دراز نموده وازظرفیت و توانایی هایش استفاده نماید.
امام جمعه الیگودرز گفت: شکوه و جلوه بی نظیر پیاده روی اربعین نمایش اقتدار شیعه در عصرجاهلیت بودکه متاسفانه با سانسور رسانه های بیگانه مواجه شد برخی هم با برنامه ریزی رسانه ایی تلاش نمودندآن را وارونه جلوه دهند.
وی به مباحث اخیر کشور در رابطه با لغو سخنرانی یک نماینده مجلس در مشهد و واکنش های پس از آن اشاره نمود و افزود:یکی از مسئولین نظام در رابطه با این موضوع نامه نوشته و اظهار شرمساری نموده است در حالیکه ما باید شرمسار باشیم که شما نمی دانی کجا اظهار شرمساری نمایید.
ارزنده به مباحثی چون اختلاس 8هزار میلیارد تومانی در صندوق فرهنگیان و قراردادهای نفتی و قراردادکرسنت و تعطیلی کارخانه ها و بیکاری گسترده و خلف وعده دشمنان در برجام و مشکلات دیگری که در نتیجه سوء تدبیرها رخ داده اشاره کرد و اظهار داشت:این آقایان بهتر است از این مشکلات اظهار شرمساری نمایندنه این که از لغو سخنرانی کسی که اوضاع و احوالش مشخص است و حرم امام رضا(ع)را بی حریم می داندشرمنده باشند.

ارسال نظرات