مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرلنگه مطرح کرد

شناخت مکر و حیله دشمنان در شرایط کنونی

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرلنگه گفت: باید در شرایط کنونی دسیسه‌ها، مکر و حیله دشمنان را بشناسیم و به آنها اعتماد نکنیم.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۵۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،حجت‌الاسلام والمسلمین علی عمرانی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نمازجمعه اهل سنت بندرلنگه در مسجد جامع در خصوص ویژگی‌های امت پیشتاز اظهار داشت: از ویژگی‌های امت پیشتاز، همراهی با آرمان‌های بلند پیامبر(ص) و رهبران الهی ،‌استقامت امت مسلمان همچنین صرفه‌جویی و قانع بودن و در پایان شناخت دشمنان و توجه به دسیسه‌ها و مکر و حیله آنان است.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) در خصوص رهبری جامعه اسلامی اضافه کرد: امام علی(ع) فرمودند، رهبری و سرپرستی امور جامعه مانند رشته مهره است که اگر آن را گرد آورند بهم پیوند می‌خورد و اگر این رشته بگسلد مهره‌ها از هم می‌پاشند و جامعه اسلامی ما هم بدون اطاعت از رهبری اینچنین خواهد شد.

این مقام مسوول با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) درخصوص اطاعت از رهبری بیان داشت: پیامبر فرمودند، بشنوید و اطاعت کنید از کسی که خداوند او را ولی امر شما قرار داده است و اگر ملتی از رهبر خود اطاعت کند به مقامات عالی می‌رسد.

عمرانی در پایان یادآور شد: باید در همه حال صبر و استقامت داشته باشیم تا به اهداف عالیه اسلام و راحتی مسلمانان برسیم  و در شرایط کنونی دسیسه‌ها و مکر و حیله دشمنان را بشناسیم و به آنها اعتماد نکنیم.

ارسال نظرات