حجت الاسلام و المسلمين فیاضی:

تا زمانی که بسیجیان در صحنه باشد انقلاب را هیچ آسیبی تهدید نمی کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تا بسیج و تفکر بسیجی هست و تا زمانیکه بسیجیان در صحنه باشند این انقلاب را هیچ آسیبی تهدید نمی کند.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۲۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان در این همایش گفت: طبق فرموده های امام راحل(ره) اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان از آن دور خواهد شد و امروز 36 سال از تاسیس بسیج به امر امام راحل(ره) می گذرد.

حجت الاسلام فیاظی اظهار کرد: هم اکنون دشمن با فتنه نفوذ دنبال توطئه است و طمع کرده به نظام اسلامی ما ورود پیدا کند، اما دشمنان باید بدانند که بسیج پشتوانه انقلاب اسلامی و مدافع انقلاب و اسلام است.

وی افزود: تا بسیج و تفکر بسیجی هست و تا زمانیکه بسیجیان در صحنه باشند این انقلاب را هیچ آسیبی تهدید نمی کند و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری بسیجی باید همواره در میدان بماند تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.

وی با بیان اینکه قوام و دوام انقلاب به بسیج وابسته است، بیان کرد: همانگونه که مقام عظمی ولایت بیان کردند انکار بسیج انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است و بی احترامی به بسیج، نابخردانه و یا خائنانه است.

وی بسیج را مایه عزت و آبروی انقلاب دانست و گفت: اگر امروز در دنیا پرآوازه ایم، به دلیل حضور بسیج و تفکر بسیجی است و بسیاری از موفقیت ها و پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیج است.

بسیجیان شرکت کننده در این همایش شعارهای مرگ برآمریکا ،مرگ براسرائیل، لبیک یا حسین، لبیک یا زینب سردادند.

ارسال نظرات