خبرهای داغ:
یکی از مشاوران فرمانده سپاه عاشورا:

تفکر بسیج، حلال همه مشکلات کشور و جهان است

یکی از مشاوران فرمانده سپاه عاشورا در اجتماع بسیجیان میانه در مسجد جامع این شهر، تفکر بسیج را حلال همه مشکلات کشور و جهان دانست و گفت: بسیج، نیرویی مردمی مجهز به سلاح صبر، ایمان و ولایتمداری است.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۳۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباسقلی احمدزاده جهان اسلام را مدیون آزادگی، آزادی خواهی، استقامت و دشمن شناسی امام راحل دانست و با اشاره با وصایای ایشان، گفت: بزرگترین اشتباه و ساده اندیشی این است که فکر کنیم دشمن از دشمنی خود دست برخواهد داشت.

وی تاکید کرد: بسیج یک تفکر و فرهنگ الهام گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب عاشواست و در سایه این فرهنگ و تفکر است که در طول عمر 38 ساله انقلاب توانسته ایم همه توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده اسبق سپاه میانه، شهات طلبی، شهامت، اخلاص، صداقت، غیرت، استقامت، پایداری، کار و تلاش را از مهمترین خصوصیات بسیج برشمرد و افزود: بسیج امروز قدرتمندتر از هر زمان بوده و فرهنگ آن در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیپلماسی برترین فرهنگ هاست و تنها راه نجات کشور از مشکلات موجود و شکست دشمن، در سایه تقویت این فرهنگ است.

احمدزاده شکل گیری نیروهای حشد الشعبی، نیروهای وطنی، حزب الله و انصار الله در کشوهای منطقه را الگوگیری از بسیج عنوان و بیان کرد: دشمن از این گسترش و وحدت بسیج می ترسد و در پی از بین بردن فرهنگ و تفکر بسیج از طریق جنگ نرم و فرهنگی است.

اجتماع بسیجیان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با حضور چند هزار نفری اقشار مختلف بسیج در مسجد جامع میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار