امام جمعه پلدختر:

نماینده مجلس در هر شهرستانی نباید به حاشیه سازی بپردازد

امام جمعه پلدختر گفت:برخی از نمایندگان نباید با سفر به شهرستانی با حاشیه سازی جو جامعه را ملتهب کند زیرا مطالبه اصلی مردم اشتغال و رونق اقتصادی که باید پیگیر آن باشند
کد خبر: ۸۷۸۳۴۰۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت:بسیج هدیه الهی که ملت ایران اسلامی با گوش دادن به فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) شکل گرفت.
وی بیان کرد: بسیج نیروی مخلصی که پیرو واقعی ولایت فقیه است و در تمام صحنه های مختلف از ارزش های اسلام و نظام دفاع می کند .
وی عنوان کرد:دشمنان نظام سعی دارند با توطئه و نفوذ به دنبال ایجاد رقیبی در مقابل بسیج هستند.
امام جمعه پلدختر با اشاره به پیاده رویی اربعین حسینی اضافه کرد:اربعین حسینی امروز به حرکت بین المللی تبدیل شده و مسلمانان و ادیان مختلف اعم از شیعه وسنی در کنار هم در این مراسم شرکت می کنند.
حجت الاسلام سوری ادامه داد:اربعین حسینی به نماد ولایت و شناخت امام (ع) که هر ساله بر عظمت آن افزوده می شود.
وی با قدردانی از شهرداری پلدختر برای اجرای نهضت آسفالت گفت:شهرداری اعلام کرده که بر اساس برنامه ریزی که صورت گرفته جاهایی که هنوز آسفالت نشده به نوبت آسفالت شوند.
 امام جمعه پلدختر با اشاره به روزهشتم آذر روز مجلس شورای اسلامی و سالروز شهادت آیت الله مدرس افزود:از وظایف مهم مجلس کار قانون گذاری و نظارت است.
وی ادامه داد:نمایندگان مجلس در حوزه کاری خود برای بیان مطالبات مردم حضوری فعال داشته باشند و به دغدغه های مردم که بیشتر اقتصادی است توجه داشته باشند.
سوری یادآورشد:نباید با حاشیه سازی و اجرای برنامه هایی جامعه را ملتهب کرد .
وی با انتقاد از عملکرد آمریکا در قبال ایران خاطر نشان کرد:تمدید تحریم های 10ساله آمریکا برعلیه ایران،نقض برجام است.
وی افزود:زمانی که رهبر انقلاب تاکید کردند بر مسائل هسته ای که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند ولی مسئولین گوش شنوا نداشتند حالا باید دید که تحریم های ظالمانه بازهم بر علیه ایران تمدید شد.
 
ارسال نظرات