خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه:

بسیج عامل فرهنگ سازی در بین ملت های مسلمان است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه در اجتماع بسیجیان شبستر، بسیج را عامل فرهنگ سازی در بین ملت های مسلمان دانست و گفت: بسجیان در شرایط کنونی همچون زمان انقلاب، آماده فداکاری و اطاعت از دستورات رهبری هستند.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۱۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامحسین ظهیرمالکی با اشاره به نقش بسیج در برهه های حساس نظام، تصریح کرد: بسیج دو نقش مهم نظامی و غیر نظامی را دارد که با نقش نظامی خود بازدارنده بوده است و در بعد غیر نظامی نیز پس از پایان جنگ تحمیلی، با حضور در عرصه های مختلف، مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند.

وی با تاکید به اینکه مردم عاشوراییایران همیشه به فرمان رهبری لبیک گفته اند، اظهار کرد: این ملت، درس آزادگی و غیرت را از عاشورا آموخته اند و تن به ذلت نمی دهند.

ظهیرمالکی با تاکید به اینکه باید قدر نعمت رهبری را دانسته و پشتیبان ولایت فقیه باشیم، خاطرنشان کرد: اگر به کشورهای اطراف دقت کنیم امنیت ایران بی نظیر است چراکه مردم و بسیجیان همیشه بیدار و با بصیرت بوده و گوش به فرمان رهبری هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت داشتن بصیرت اظهار کرد: باید با افزایش بصیرت خود ،قدرت تشخیص و شناخت حق را داشته باشیم.

فرمانده سپاه شبستر نیز در سخنانی بیان داشت: بسیجیان شبستر در اجتماع مدافعان حرم قدرت خود را به نمایش گذاشته و اعلام می کنند که در هر لحظه آماده حضور در صحنه های نبرد سخت و نرم هستند.

جعفر رزمی افزود: بسیجیان در قالب گردان های بیت المقدس و عاشورا، آماده حضور جهادی و با روحیه بسیجی در عرصه های مختلف بوده و به عنوان شمشیر ولایت در اختیار ولایت فقیه هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار