«بسیج» گزارش می‌دهد

از مزخرف خواندن مسکن مهر تا واکنش "بیمه‌ای" عباس آخوندی به حادثه هفت خوان

پر واضح است که بی‌برنامگی در مدیریت وزارت راه و "شهرسازی" مایه "شرمساری" است؛از این رو پیشنهاد می کنیم در صورت ادامه تصدی عباس آخوندی در این وزارتخانه، نام وزیر راه و شهرسازی به راه و شرمساری تغییر یابد.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۷۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج- فاجعه اتفاق افتاد. صدها کشته و زخمی، ایران عزیز را داغدار کرد؛ مسافران آنقدر سوخته بودند، که جنازه‌هایشان قابل شناسایی نبود و به ناچار آن‌ها را برای آزمایش DNA به پزشکی قانونی فرستادند. حادثه هفت و چهل و هفت دقیقه‌ صبح اتفاق افتاد. اما تا ظهر روز حادثه خبری از وزیر راه و شهرسازی نبود.

جالب است بدانید که در هیاهوی غربت مسافران و بی کفایتی مسوولان امر، آقای خباز استاندار سمنان از این‌که «ریل‌های مسیر آسیب ندیدند» ابراز خرسندی کرد! و مایه شرمساری بیشتر آنجا بود که وزیر مربوطه گفت:  نگران نیستیم؛ مسافران همگی بیمه بودند.

معاون روحانی: صدقه بدهیم، شاید حواث کمتر شود!

شریعتمداری معاون اجرایی روحانی در توئیتی به‌مناسبت این حادثه‌ نوشت: «صدقه حکومتی بدهیم شاید سلسله حوادث ماه صفر متوقف شود.» پیام عجیب آقای معاون چیزی جز ادامه روند بی کفایتی های مسوولین امر را به اذهان مردم داغدیده متبلور نمی کند و همه مردم، ریزعلی خواجوی هایشان آرزو بود.

شاید نقطه عطف ابراز بی کفایتی های آخوندی مزخرف خواندن طرح مسکن مهر باشد؛ نداشتن برنامه در حوزه مسکن و ناتوانی در ساماندهی بازار مسکن و عدم رسیدگی به طرح مسکن مهر، افزایش سوانح ریلی، عدم پاسخگویی مناسب نسبت به سوانح ریلی و جاده ای مخصوصا کشته شدگان حادثه اتوبوس حامل سربازان، عدم توجه به تعطیلی پروژه‌های راه‌سازی، بی توجهی به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور، افزایش مکرر قیمت بلیط ها و توجه به پروژه تبلیغاتی خرید هواپیما به جای تقویت مسیر های ریلی و جاده ای بخش بزرگی از کارنامه آقای آخوندی است. وزیری که سودای خرید هواپیماهایی را در سر دارد که برای بخش عظیمی از مردم قابل استفاده نیست.

پر واضح است که بی‌برنامگی در مدیریت وزارت راه و "شهرسازی" مایه "شرمساری" است؛ از این رو پیشنهاد می کنیم  در صورت ادامه تصدی عباس آخوندی در این وزارتخانه، نام وزیر راه و شهرسازی به وزیر راه و شرمساری تغییر یابد.


ارسال نظرات